Wartburg :D

05 Sty 2010, 20:42

Witam :mrgreen:
Planuję zakupić Wartburga 353 z silnikiem 1.3
Chciałbym zrobić swapa.
A więc:
-Jaki silnik najłatwiej wsadzić?
- jaki silnik, żeby było kopyto?
-jaki silnik zapodać najmniejszymi kosztami?

[ Dodano: Sro Sty 13, 2010 18:02 ]
Odpowie ktoś???
Ostatnio edytowany przez skarbimierz, 22 Sty 2011, 13:14, edytowano w sumie 1 raz
1/4 MILI
skarbimierz
Początkujący
 
Posty: 122
Miejscowość: Skarbimierz

06 Sty 2011, 20:45

Witam też mam takie plany.
michal_99m
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Mazowieckie

06 Sty 2011, 23:10

spytajcie tutaj http://www.klub-wartburga.pl/ bo raczej tu będzie ciężko o konkretną odp.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

10 Sty 2011, 01:58

Wartburg po tunningu ;D To pali więcej niż samochód 3litrowy :D ale pomysł meega
themajsterman
Nowicjusz
 
Posty: 38
Miejscowość: z drogi

17 Sty 2011, 23:07

w sumie wsadzaj co chcesz :D
z każdym pewnie będzie trzeba coś rzeźbić i dopasować.

może cuś od BMW :twisted: 2.5? bo 125p wsadzają to i tu wejdzie :cool:
666
Nowicjusz
 
Posty: 11
Miejscowość: Świętokrzyskie

17 Sty 2011, 23:43

Ewentualnie silnik od Hayabusy :mrgreen: ale tutaj trzeba sie troche nameczyć.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus LS - limuzyna dla Prezesa
    Limuzyny pełnią nie tylko funkcję reprezentatywną. Z jednej strony są to samochody naszpikowane najnowszą technologią i rozwiązaniami inżynieryjnymi, z drugiej – najlepsze modele oferują coś więcej, niż tylko technikę. ...

22 Sty 2011, 10:24

ten samochód ma kupę plusów - największy z nich to rama czyli zawsze jest co do czego przykręcić, przyczepić, przyspawać. Swap oczywiście mega pomysł tylko pytanie jaki worek siana masz. Najprościej i najtaniej ale żeby były konkretne rezultaty to :
1. kupić drugie auto albo frontcuta
2. najtaniej angol - pozostałości sprzedasz i jeszcze siano wróci
3. jesli przednionapędówka to golf IV lub passat B5 najlepiej (wg mnie z 1,8T) koszt zakupu bez możliwości rejestracji jakieś 4tys i masz wszytskie klamoty pod ręką + od razu lepsze heble też pod ręką
4. tylnonapędowiec to najtaniej 200sx 1,8T ale wtedy rzeźba całości żeby napęd przełożyć

aha nie zapominaj że karoserię od ramy oddzielasz odkręcając 4 śruby
morsik
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: bmw-sport

23 Sty 2011, 15:07

Roczny odkop mojego tematu.
Gratulacje :P
1/4 MILI
skarbimierz
Początkujący
 
Posty: 122
Miejscowość: Skarbimierz

11 Gru 2016, 16:58

I jak poszło z tym swapem?
Pomidorero
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 03 04 1999
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Wartburg
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1960