Warto kupić? Land Rover Freelander Diesel TD4 Anglik ES 2002

12 Paź 2010, 15:39

Witam,
Panowie i panie, mój pierwszy pościk i od razu wielka prośba o zdanie fachowców dot. freelander z ogłoszenia. Warto kupić Waszym zdaniem, widzicie jakieś defekty?

Cena wydaj się przyzwoita.
Za pare tyg wybieram się do UK w celu sprowadzenia LR Free, ale tak patrze po ogłoszeniach (np to ponizej), zastanawiam sie czy jest sens jechac, wydawac peiniądze, szukać.. skoro ktoś już znalazł i sprowadził..

Kupił ktoś Anglika LR Free w PL? jakie jest ryzyko? Coś szczególnego warto sprawdzić?

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Dziękuję za opinię i porady. Pozdr. Ap01
AP01
Nowicjusz

Miejscowość: warszawa

12 Paź 2010, 17:25

Ja tak sobie myślę, że warto w samochodzie sprawdzić... po której stronie jest kierownica. Jeśli po prawej to nie kupować. No chyba, że mamy zamiar przeprowadzić się do UK :wink:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

12 Paź 2010, 18:39

witam jeśli przekładka miała by być na orginalnych częściach to kosz takiej przekładki to około 5 tyś sama maglownica to około 2 tys Pozdrawiam
amik
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: dolnoslaskie

12 Paź 2010, 19:02

dzieki za odpowiedzi.
tak, widzę że anglik.
Jak napisałem miałem zamiar po coś podobnego jechac do UK.
Mam zamiar zrobic profesjonalną przekłądke ~~5k. czytałem na forach o profesjonalnych warsztatach, które w tej cenie robią na tip top. i wszystko śmiga.
AP01
Nowicjusz

Miejscowość: warszawa

12 Paź 2010, 19:34

Profesjonalnie to się samochód składa w fabryce. Przekładki nie są dobrym pomysłem i nie polecam takich rozwiązań. Ale to tylko moje subiektywne zdanie.
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

12 Paź 2010, 19:45