Wasze opinie o Ford Focus MK1 1.8TDDI hatchback 1999-2001r.

28 Sty 2011, 19:36

Hej. Zamierzam kupić sobie pierwsze auto. Bardzo podobają mi się właśnie focusy. Nie znam się na samochodach, mechanice itd. Czekam na waszą pomoc. porady. Czy może dać sobie spokój z tym autem?

Oto przykładowe oferty które znalazłem:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Pozdrawiam.
gn21
Nowicjusz

Miejscowość: woj. Lubelskie

28 Sty 2011, 22:58

Silniki TDDi to dobre jednostki, jednak jeśli porównywać je do następców, czyli TDCi to trzeba przyznać, że odstają pod względem kultury pracy.

Moim zdaniem przebiegi w samochodach, które podałeś w linkach mają przebiegi mocno przekręcone :wink:

Warto się zainteresować Focusem, ale uważam, że lepiej będzie poszukać benzyny+gaz. Mój znajomy jeździ takim już od 5 lat i nie narzeka.
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

29 Sty 2011, 13:06

dzięki za odp :) hym..benzyna+gaz? w takim wypadku lepiej kupić auto bez gazu, który później założyć czy to już nie gra żadnej roli? słyszałem że silniki na gazie mogą być sfatygowane i lepiej kupić benzyne a nad gazem zastanowić się później :/ dla początkującego kierowcy jaka pojemność byłaby odpowiednia jeżeli chodzi o benzyne? chodzi mi o coś co by było dynamiczne i nie "muliło" się.
gn21
Nowicjusz

Miejscowość: woj. Lubelskie

29 Sty 2011, 14:00

Jeśli zamierzasz kupić silnik benzynowy z instalacją gazową musisz liczyć się z tym, że silnik jest już trochę wysłużony. Gaz jest paliwem "suchym", przez co silnik nie jest odpowiednio smarowany, dlatego zalecana jest raz na jakiś czas jazda na benzynie, a niestety mało kierowców martwi się o to.

Myślę, że silnik 1,8 16 V(115KM) wystarczy :wink:
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk