
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Miękka hybryda to tak naprawdę ulepszona wersja systemu start&stop. Uważam, że jest to lepsze rozwiązanie. W wersji z manualem będziesz miał start&stop i tu warto go wyłączyć.damian1p1 napisał(a):Obawiam się późniejszych komplikacji z tytułu tej miękkiej hybrydy tzn. ciągle zapalanie i gaszenie silnika spalinowego, brak rozrusznika i alternatora, instalacja elektryczna na 48 V
Jak nie potrzebujesz automatu to możesz tak zrobić aczkolwiek jazda automatem to duża wygoda. Tu jeszcze warto zwrócić uwagę jaka tam siedzi skrzynia DSG z suchymi czy mokrymi sprzęgłami itd.damian1p1 napisał(a):Zastanawia mnie czy jest to gra warta świeczki czy po prostu wybrać normalna wersję z manualem i spać spokojnie
Jest dużo przestronniejsza i większa ma większy rozstaw osi co poprawia komfort jazdy. W przypadku systemu e-Tec to jest to urządzenie pozwalające odzyskiwać energię kinetyczną, zmieniać ją w prąd i magazynować w dodatkowym akumulatorze.damian1p1 napisał(a):Wersja superb tego problemu nie ma można wybrać 1.5 TSI z automatem bez żadnych nowinek jak e tec (hybryda ) ale jest z 30 - 40k droższa a z wyglądu i wyposażenia aż takiej przepaści nie ma
Baza z danymi technicznymi samochodów marki SKODA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne SKODA