REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
chyba zapomniałeś dodać że porównujesz to tylko do jednego amora !!!! a gdzie jeszcze 3 + siłowniki + dolne elementy zawiasumike napisał(a):Citroen nie jest wcale awaryjny (zawieszenie dotykasz co 100k+ i to za cenę kompletu wahaczy w Audi,
Czemu ma sie męczyć? 140 to normalna prędkość, o światłowód chodziło o Saaba, nie tu napisałem sorki, zaraz to zmienięadam1995 napisał(a):Czy 1,8 122 KM nie będzie się męczył na trasie (140km/h)?, kolega Kao napisał,, jest światłowód" dotyczyło Saaba prawda?
Oczywiście, są to auta trwalsze od reszty i może i naprawy są droższe ale za to rzadziej występują, jeżeli chodzi o bmw to e39 z każdym r6 koroduje prawy prog i wersji z szybrem, merc to C klasa 2.0 kompresor, chodz rdza może go trochę podjadać więc trzeba zwrócić na to uwagę, co do Lexa to nie znam się więc nie wypowiem się ale nie tu wyboru masz tylko IS z 2.0adam1995 napisał(a):Czy polecacie coś ze stajni BMW, Mercedesa, Leksusa, czy to już nie te koszta?
Kao napisał(a):Czemu ma sie męczyć? 140 to normalna prędkość, o światłowód chodziło o Saaba, nie tu napisałem sorki, zaraz to zmienię
w hydro piękne jest to, że nie musisz robić parami i nie są to amortyzatory, tylko sfery panie "mechanik"Kao napisał(a):chyba zapomniałeś dodać że porównujesz to tylko do jednego amora !!!! a gdzie jeszcze 3 + siłowniki + dolne elementy zawiasu Taniocha naprawdę
bez różnicyadam1995 napisał(a):Peugeot 407 - tutaj pewnie chodziło o silnik 2,0 ale który lepiej 136 czy 140 KM?
tak dla sprostowania, nie jestem mechanikiem, bardziej dłubaczem. Teraz trochę odwracasz kota ogonem no ale ok Ty się znasz lepiej najwidoczniejmike napisał(a):panie "mechanik"