Węże do układu chłodzenia

06 Kwi 2011, 14:00

Witam. Mam do Was pytanie, czy istnieją elastyczne węże do układu chłodzenia, czy tylko takie sztywne, które trzeba dobrać konkretnie do typu auta?
I jeszcze chciałem zapytać, czy do Golfa II 1.3 można założyć chłodnicę od Golfa II, ale innej pojemności np. 1.6, albo 1.8 ? Czy trzeba konkretnie szukać do pojemności 1.3?

Pozdrawiam.
ernestvls
Nowicjusz

Miejscowość: Kalisz

06 Kwi 2011, 15:14

a po co chcesz chłodnice od większej pojemności niż jest twoje auto?chcesz żeby była większa czy jak?
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

06 Kwi 2011, 16:17

ciężko jest dostać chłodnicę od pojemności 1.3, i chciałem zapytać, czy jest to możliwe, żeby od innej pojemności przełożyć?
ernestvls
Nowicjusz

06 Kwi 2011, 18:28

Większa chłodnica - większa skuteczność chłodzenia. Teoretycznie silnik może być niedogrzany, aczkolwiek powinien to regulować termostat. Wówczas wydawałoby się, że większa chłodnica nie ma znaczenia...
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

07 Kwi 2011, 08:19

Przewody powinny być elastyczne bo sztywne przenoszą drgania z silnika na chłodnicę i powodują jej rozszczelnienia.
arciasty
Stały forumowicz

Miejscowość: koluszki

07 Kwi 2011, 16:14

Zajrzyj kolego na allegro.Od 49zł za używaną do 75zł/100zł za nową
chicken19
Zaawansowany

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Alfa Romeo Giulia GTA 1965 rok