Wgniecenie, a prędkość samochodu na parkingu

23 Kwi 2021, 14:44

Witam, jestem dziewczyną i nie znam się za bardzo na samochodach, więc chciałam zapytać osób, które mogą coś wiedzieć. ;)

Ostatnio lekko otarłam inne auto, przy czym była to prędkość może 1-5 km, na parkingu, na moim aucie jest rysa, ale nie dochodzi do blachy, sam plastik, nie wygląda źle i nie ma sensu na razie lakierować. Oczywiście zostałam, zrobiłam zdjęcia, właściciel dostał za szybę numer telefonu, zadzwonił i mówi, że zrobiono wgniecenie i to koszt 1500 złotych. Przy czym auto widać zaniedbane i 20-letnie.

Na zdjęciach, które robiłam nie widzę żadnego wgniecenia, więc mam pytania:

- czy możliwe jest wgniecenie przy minimalnej prędkości, praktycznie żadnej, przy otarciu?
- czy ubezpieczyciel rozpozna dawne wgniecenie, gdyby to było jakieś stare wgniecenie?

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi. ;)
Szarlej
Obserwowany

23 Kwi 2021, 16:34

Jak możesz wrzuć tutaj zdjęcie tego uszkodzonego elementu. Swoją drogą ludzie się dziwią ze ktoś na parkingu puknie i odjeżdża no ale jak jestes miły i ok wrzucając numer tel za szybę to odrazu ktoś chce Cię wydymac na kasę.
Naprawa i lakierowanie elementu to koszt ok 400 zł i tyle możesz zaproponować (jeżeli oczywiście chcesz) ale najlepsza opcja to zgłosić na OC w końcu po to je płacimy.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

24 Kwi 2021, 10:56

Kao napisał(a):najlepsza opcja to zgłosić na OC w końcu po to je płacimy

Dokładnie tak :ok: Do tego jak masz zdjęcia, to skontaktować się z ubezpieczycielem i posłać zdjęcia do wglądu, żeby wycena z warsztatu nie była za duża. No i porównac uszkodzenia ze zdjecia, z tym wgnieceniem, czy to jest napewno w tym samym mioejscu.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy