[1000-2000 zł] Wideorejestrator przód+tył

12 Wrz 2022, 20:31

Witam,

Proszę o poradę w wyborze kamerki (rejestratora) przód i tył do 1000 zł lub do 2000 o ile faktycznie potrzeba tyle wydać... Moje auto to KIA Sportage 2022.
Jestem kompletnie zielony i jak zacząłem czytać jak to jest z podłączeniem do samochodu to trochę przeraziłem się, że to nie jest takie proste ? Coś tam łyknąłem, że aby nie była duża i rzucała się w oczy dla złodzieja po kąty widzenia, nie mogę wybrać co jest dobre i tak gdzieś przeczytałem na różnych stronkach, że dobra kamerka powinna mieć:
- kąt łapania obiektywu
- jakość w nocy
- tryb parkingowy - detekcja ruchu
- G sensor
- fullhd - 4k nie ma sensu chyba?

a te rzeczy chyba nie zupełnie kamerka musi posiadać ?
- WDR/HDR musi być faktycznie ?
- WIFI wtedy wyświetlacz niepotrzebny

Z moich propozycji to np. takie:

- Kamera samochodowa VIOFO A129-G Plus Duo
- Wideorejestrator MIKAVI PQ4 Dual
- BlackVue DR750X-2CH Plus LTE

Proszę o pomoc w wyborze kamerki
Dame25
Obserwowany

13 Wrz 2022, 09:03

Jak bym miał wybierać to na pierwszym miejscu podałeś tą którą chciałem polecić :wink: czyli:
Dame25 napisał(a):Kamera samochodowa VIOFO A129-G Plus Duo
Ona pewnie spełni wymagania ale jest od niej trochę lepsza Viofo A229 DUO-G która ma lepszą kamerę z tyłu. Pamiętaj że większa rozdzielczość to więcej szczegółów. Przy budżecie który zaplanowałeś celowałbym w ten nowszy model.

Plusem w tych kamerach jest zasilanie kondensatorem, a nie baterią.

Zerknij sobie jeszcze na forum do podobnych tematów np. wideorejestrator-dwukanalowy-przod-tyl-do-samochodu-2000zl-vt122387.htm
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

12 Gru 2022, 20:30

W tej cenie co podajesz to np Mikavi, ale model PQ5 albo PQ7. Przy Mikavi PQ5 masz kamerę w lusterku, bardzo dyskretną, z kolei przy Mikavi PQ7 masz rejestrator 4 kanałowy który dobrze sprawdza się zwłaszcza w trybie parkingowym. przy odpowiednim rozmieszczeniu kamerek możesz mieć podgląd 360 stopni dookoła auta.
lotek33