SJ12 napisał(a):Powiedzcie tylko, odnośnie Toyoty, jaka jest różnica między silnikami 1.8 130KM a 1.8 135KM w I generacji modelu. Od 2007 był już produkowany 1.8 tylko o mocy 130KM?
Zasada jest taka że
![Szczęśliwy :D]()
po 2005r. był poprawiony short block i już nie brały oleju.
A prawda jest taka że na tą chwilę jeżeli jakieś auto brało olej to już ma tą usterkę za sobą bo były spore ilości tego oleju i naprawa robiona była przez aSO w ramach gwarancji.
Na plus masz łańcuch rozrządu który się nie sypie.
legler napisał(a):a jaką masz gwarancję zę toyota też się nie zepsuje? hmmm? tak się skłąda że mam też toyotę avensis 2.0 bez vvti (od 3 tygodni) i fakt jest solidnie wykonana plastiki nie skrzypią ale pare usterek już naprawiałem...natomiast w mojej c5 którą mam od ponad roku do tej pory wymieniłem tylko termostat...także widzisz kolego francuzy nie takie złe jak je malują a na pewno wygodniejsze...ale już nie namawiam nie chcesz to nie ja np. nigdy nie dałbym się namówic na auto z grupy VAG
Ja wiem że masz francuza którego lubisz wierze w to że może się nie psuć ale proszę Cię nie porównuj avena1 2,0 fe do c5 bo to już jest troszku dziwne
I żeby nie było posiadam FIaty i użytkuje REnówki w obu przypadkach od nowości to mogę Ci tak krótko napisać co już pisałem żeby mojej mamy yaris2 1,3 mający 10lat dobrnął do ilości usterek w nowym fiacie 500x 1,4t (Żony) musiałby jeździć w motocrosie... zasada jest prosta kupujesz coś taniej licząc się z usterkami i jak masz szczęście to te usterki CIę w jakimś stopniu ominą a jak nie to płyniesz.