3 tyg temu kupiłem golfa II 1.8 mono wtrysk 2 mój samochód właściciel mówił że wymienił wszystkie płyny... olej płyn chłodnicy okazało się ze była tam woda...! tylko ; /! dzień przed wiekszym mrozem sprawdziłem czy to plyn okazało się ze woda spusciłem ją a że był to już wieczór to nie miałem gdzie kupić plyniu.... rano wsiadam odpalam auto jak zawsze wszystko ładnie mineła chwile zaczeło piszczeć pasek od pompy wody! zgasiłem silnik odmroziłem pojechałem po plyn... (nie golfem) jednak jeszcze nie nalałem bo teraz golf Nie chce juz zapalić kreci wszystko ale nie zapali... jeszcze muszę sprawdzić filtr paliwa czy czasem on nie zamarzł bo u nas niestety leją paliwo z wodą ; /
witam, a wez nalej wszystkie plyny tak jak powinno byc i sprobuj go na "pych" wziasc, jesli zapali i bedzie normalnie chodzic to jest ok, ale jak nie odpali to ja nie wiem... moze inny "forumniak" tobie pomoze, pozdrawiam
Dziwię się że zapalałeś auto bez płynu chłodzącego, mogłeś uszkodzić silnik. Jak wlejesz już ten płyn to spróbuj odpalić, tylko nie wiem jak jest w Golfie, czy nie trzeba układu chłodzenia odpowietrzyć.
Co do filtra paliwa, to można go wrzątkiem polać - u mnie pomogło.
QASIAS napisał(a):trzeba układu chłodzenia odpowietrzyć.
jest zaworek na gumowym wężu, aczkolwiek powinien się odpowietrzyć sam.
co do niepalenia to raczej nie ma związku ze spuszczeniem cieczy chłodzącej, no chyba że czujnik temperatury oszalał ale to mało prawdopodobne
tak wiem kiepski pomysł odpalac bez płyniu...! ale przez chwilę nic się stac nie powinoo raczej.. ; / z 40 Sec chodził i pasek zaczął piszczeć i zgasiłem go
czy coś w silniku mogło paść?
[ Dodano: Wto Sty 12, 2010 18:37 ] witam Odpaliłem go .... ale jednak nadal coś jest nie tak.... odpala i gaśnie sprawdzałem kable kopułkę wszystko ok z tego co doszedłem to gubi iskre... cewka wygląda ok czujnik halla nie wiem.. może macie jakieś propozycje?
i teraz problem wczoraj udało się odpalićy hmm? na 30 min pochodził ładnie i tak się szybko zaczoł grzać ze nie wiem nigdy tak nie miałem z swoim 1 golfem
albo jakimś cudem blok pękł albo tesmostat nie otwiera 2 biegu... bo on ma juz 20 lat ; o
10 samochodów, które powinny stać się kabrioletami Są cięższe, bardziej skomplikowane i wymagają dodatkowej pielęgnacji. Ale odwdzięczają się stylem i bardziej bezpośrednimi wrażeniami z jazdy. Kabriolety mają coś w sobie. Jednak ich opracowanie jest dla producentów ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.