Wrangler pytanie o uzytecznosc

18 Maj 2007, 19:40

siema mam pytanie o jeep'a wranglera. Roczniki interesuja mnie 2000-2003 a pytania takie:
-czy nadaje się to do jazdy w miescie [w terenie nigdy tym nie bede smigał]
-awaryjność czy to jest exponat muzealny [jak moj dotychczasowe auto] czy można nim smigac dzien i w nocy bez stresu że sie popsuje?
-spalanie 12-15 litrów w miescie?
-jakies opinie ogólne?
-użyteczność w jeździe na codzien [coś mało ich na ulicach]
Pawelfc
Nowicjusz
 
Posty: 2

19 Maj 2007, 16:51

Do miasta się nadaje, słyszałem że w jeepach padają skrzynie biegów ale tyczyło to cheroki, nie wiem czy we wranglerach też, jeżeli kupisz z silnikiem 2.4 to w 15 litrach w mieście może się zmieścisz, a na ulicach ich mało bo są drogie i niezbyt ekonomiczne jak na polskie warunki(pokaż mi jakikolwiek amerykański oprócz Voyagera który jest w Polsce Popularny).
Toyota, Honda, VW 3X tak
night
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: okolice wawy

20 Maj 2007, 11:42

1. Nadaje się do jazdy po mieście, jak każde auto.
2. Mało awaryjne jeśli się o nie dba.
3. Spalanie raczej 15L i więcej.
4. Ogólna opinia: ładne, ciekawe, przyciągające wzrok auto, po zmotaniu bardzo dobre w teren, jako samochód tylko do miasta mało praktyczne.
5. Użyteczność: mały bagażnik, wysoka cena zakupu, drogie części, duże spalanie, kultowa marka.

Po co Ci terenówka tylko do miasta?

:mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

20 Maj 2007, 20:46

night napisał(a):/../(pokaż mi jakikolwiek amerykański oprócz Voyagera który jest w Polsce Popularny).


No właśnie JEEP - Cherokee, Wrangler
Pontiac Trans Sport też dosyć popularny (jeżdżę nim)
Garet
Początkujący
 
Posty: 85
Miejscowość: Z prowincji ;)

21 Maj 2007, 11:25

Karson napisał(a):(...) Po co Ci terenówka tylko do miasta?

:mrgreen:


Heh, nie widziałeś nidgy ociekających chromem, smigających na lowprofilach :?:

To się nazywa LANS... :mrgreen:

Wrangler 2.4 ? toż to silniczek jak w Żuku... sam siebie za bardzo nawet uciągnąć nie może... Mniejszy, niż 4.0 to pomyłka w tym aucie, a taki motor już ekonomiczny nigdy nie będzie (20 l/100km w mieście to nieosiągalne marzenie każdego "Jeepniętego"). Nawet, jeśli go zagazujesz (a Jeepy nie lubią tanich instalacji).

W Jeepach siadają skrzynie. To stwierdzony fakt. Ale w tylko automaty w GrandCherokeech po 2001 roku - wcześniejsze (i manuale) są OK.

Pozatym - Wrangle mają szmaciany dach... W lecie, to cool i wypas, ale w zimie trzeba dobrze dbać o nagrzewnice i wentylator (ten lubi siadać).

W kwestii bezpieczeństwa - to jest auto na ramie, więc pewniejsze niż większość osobówek, nawet przy dachowaniu (mimo szmacianego dachu - pałąk ma bardzo skuteczny!).

I jeszcze jedno - wiem, że to zajebardzo fajnie jest mieć szerokie kapcie (piszesz, że w teren nie będziesz jeździć)... Najpierw przejedź się Wranglem (nie innym autem, tylko właśnie Wranglem) na 265/30 (lub szerszych) po drogach (zwłaszcza w koleinach)... To jedna wielka walka na śmierć i życie przy szybkościach ponad 80 kmph...
Pozdr
fourup
Nie udzielam porad na PW - tylko forum ogólne!
fourup
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 974
Miejscowość: Kraków, Słomniki
Prawo jazdy: 08 01 1999
Auto: Mercedes S124 250D
Silnik: OM602
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1990

21 Maj 2007, 19:21

fourup napisał(a):/.../
W Jeepach siadają skrzynie. To stwierdzony fakt. Ale w tylko automaty w GrandCherokeech po 2001 roku - wcześniejsze (i manuale) są OK.

/.../

I jeszcze jedno - wiem, że to zajebardzo fajnie jest mieć szerokie kapcie (piszesz, że w teren nie będziesz jeździć)... Najpierw przejedź się Wranglem (nie innym autem, tylko właśnie Wranglem) na 265/30 (lub szerszych) po drogach (zwłaszcza w koleinach)... To jedna wielka walka na śmierć i życie przy szybkościach ponad 80 kmph...


Zgadzam się.
Jeśli chodzi o skrzynie biegów (automatyczne) to niestety Chrysler nie ma się czym pochwalić bo ASB w ich samochodach są mało trwałe.
Co do prowadzenia się auta na szerokich kapciech no to też niestety. Nie wszystko nadaje się na nasze "drogi"
Garet
Początkujący
 
Posty: 85
Miejscowość: Z prowincji ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Testy czterech Audi R18 e-tron quattro
    Audi przeprowadzi testy czterech Audi R18 e-tron. Są one bezpośrednio związane z przygotowaniem do dwudziestoczterogodzinnego wyścigu w Le Mans. Obok wytypowanych do wyścigu pojazdów z numerami startowymi 1, 2 i 3, ...
    Skoda Vision RS - model koncepcyjny
    Skoda Vision RS to wyraz wizji przyszłych samochodów kompaktowych marki, utrzymanych w sportowym duchu RS. Ten dynamiczny model swoją światową premierę będzie mieć podczas zbliżającego się Salonu Samochodowego w Paryżu. ...

23 Maj 2007, 13:05

dzięki za przydatne informacje :)

Po co Ci terenówka tylko do miasta?


bo zazwyczaj smigam po miescie a w trasy tylko na wakacje :?

Najpierw przejedź się Wranglem (nie innym autem, tylko właśnie Wranglem) na 265/30 (lub szerszych) po drogach (zwłaszcza w koleinach)... To jedna wielka walka na śmierć i życie przy szybkościach ponad 80 kmph...


w moim mam na tyle 245/40/17 i już jest tragedia w koleinach :x
Wrangler 2.4 ? toż to silniczek jak w Żuku... sam siebie za bardzo nawet uciągnąć nie może...


no nie wierze :roll: a jaka jest jego waga? ja myślałem, że jak mu zapne kemping na hak to całą europę smigne :cry:

Heh, nie widziałeś nidgy ociekających chromem, smigających na lowprofilach

To się nazywa LANS...



bling bling nie wchodzi w gre toż to okropne jest :lol:


chyba sobie jednak oduszcze bo to jednak zabawka jest a nie auto do śmigania lepsza bedzie rav 4 albo Freelander ale one mi się już tak nie podobają... ok dobra najpierw musze swojego siepa sprzedac :wink: :wink: potem bede myślał... dziaki za odpowiedzi
Pawelfc
Nowicjusz
 
Posty: 2

05 Wrz 2007, 14:40

A może outlander lub juz wspomniany freelander? Dobre samochody, oszczędne i mało awaryjne.
mateusz3476
Nowicjusz
 
Posty: 10