REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
pisząc to o R4 w dieslu powinno się brać w cudzysłówPhantomASA1 napisał(a):fenomenalnej kulturze pracy
.-niska żywotność turbosprezarki ,która na szczęście jest dość tania w regeneracji.
Niestety,osoby ,które chcą kupić używanego Peugeota 407 , musza liczyć na siebie i przy kalkulowaniu kosztów eksploatacji powinny koniecznie wziąć pod uwagę koszty napraw ,a nie tylko paliwo i przeglądy .Zbyt często pochopnie wybiera się motor Diesla tylko dla tego ,ze ma mniejsze spalanie .Tymczasem w przypadku tego modelu ,jak tez wielu aut konkurencji ,silnik benzynowy jest dużo bezpieczniejszym wyborem .
Gdy kupimy kilkuletniego Peugeota 407 z dieslem i podobnym przebiegiem , zaoszczędzone 12 tys. Zł może okazać się za mała suma ,aby pokryć wydatki na naprawy ,które w kolejnych kilku latach prawdopodobnie bedą koniczne .
Trzeba być niepoprawnym optymista , by wierzyć w to,ze uda się uniknąć remontu turbosprezarki,wtryskiwaczy,dwumasowego koła zamachowego czy wymiany filtra FAP
Peugeot 407 SW nie jest autem prostym i tanim w naprawie , ale jeśli wybierzemy wersje z silnikiem benzynowym 2.0 , zminimalizujemy ryzyko