Mati778 napisał(a):-Górna lewa (od strony kierowcy)- działa jak drzwi są zamknięte, jak je otworzę to gaśnie- dodatkowo nie działa sygnalizacja otwartych drzwi przy zostawionych świateł.
Mati778 napisał(a):-Dół lewy- działa super
Tutaj wygląda mi to na uszkodzenie któregoś przewodu we wnętrzu drzwi. Skoro dół działa bez problemu, to problem w przewodach między wiązką główną w drzwiach a lampką górną. Zdemontuj tapicerkę i dokładnie pooglądaj przewody. Może być nawet tak, że przewody będa wyglądać na całe, a jak się będzie je ściskać w palcach, to się okaże, że pod izolacją jest miękko. Oznacza to, że w tym miejscy przewód ma przerwę. Nie jeden raz już się spotkałem z taką sytuacją. A ile krwi mi to napsuło... Można by ewentualnie dla sprawdzenia zrobić tak, żeby połączyć kawałkiem przewodu jedną lampkę z drugą. Trzeba spróbować i na plusie i na minusie, bo równie dobrze może brakować jednego bądż drugiego biegunu.
Mati778 napisał(a):-Góra prawa- cały czas napięcie utrzymujące się na poziomie 0,41V obojętnie czy drzwi są zamknięte czy otwarte
Mati778 napisał(a):-Dół prawy małe napięcie 1,27V po zamknięciu 0V więc mikro styk działa lecz nie daje tyle V co powinien
Może to być wina wyłącznika krańcowego, czyli jak to nazwałeś mikrostyku. To, że coś ci tam pokazuje, wcale nie znaczy, że jest on dobry. Może mieć wypalone styki i nie będzie przewodził prądu, mimo, że jest napięcie. Często zdarza się tak, że jest nawet 12V, a żarówka nie świeci. W aucie jest ważne nie tylko napięcie, ale i prąd. A ten musi mieć dobre styki na wszystkich połączeniach. Wykręć wyłącznik krańcowy i zetknij przewody ze sobą albo jak jest jeden przewód, to przytknij go do masy. I wszystko się rozwiąże. Jak to nie pomoże, to wina będzie w przewodach. Najczęściej uszkadza się wiązka między karoserią a drzwiami.
Mati778 napisał(a):2)Kolejny problem do sterowanie lusterek. Jak wybieram na prawe lusterko lewe lusterko również zmienia swoją pozycję.
Może być cały czas zwarty przełącznik lusterek. Wyjmij go, odłącz przewody i połącz przewody najpierw na jedno lusterko, potem na drugie i zobaczysz czy ci działa.
Mati778 napisał(a):3)Radio- odbiera tylko jedną stację tą która ma największy zasięg, podłączyłem inną antenę i zaczął normalnie odbierać. Gdy rozmawiałem z sprzedawcą powiedział mi że należało by wymienić cały kabel od anteny. Czy to jest potrzebne? Dużo roboty by było i raczej nie ma to sensu...
Może to być wina kilku rzeczy:
- samo radio - możesz mieć włączoną funkcję LOKAL. Radio odbiera wtedy stacje lokalne, czyli te, co mają najsilniejszy sygnał
- może to być wina anteny bądż kabla. Żeby to sprawdzić, wystarczy podłączyć do radia jakąkolwiek inną antenę. Bardzo często wystarcza jak na próbę do gniazda antenowego podłączy się kawałek twardego drutu, o długości około metra. Jak radio ma dobry odbiornik, to takie stacje jak RMF, VOX i podobne powinieneś odebrać bez problemu
- nie podłączony wzmacniacz antenowy albo słaby styk na połączeniu w złączu radia. Miałem ostatnio podobny przypadek - wszystko powyżej opisane sprawdzone, nawet radio inne wsadzone i nic. Okazało sie, że jak było wymieniane radio, to uleciał przewód na złączu radia od 12V które radio podaje na wzmacniacz antenowy.
Mati778 napisał(a):4) Od wczoraj zapaliła mi się kontrolka od ABS, myślałem że to wina bezpiecznika lecz wszystkie są ok. Jedyne co mnie zastanawia to miejsce 41 gdzie również jest przypisane do ABS a ja tam tego bezpiecznika nie miałem włożonego pomimo że jest tam na niego miejsce, dodatkowo slot 42 i 27 bez bezpieczników mimo że są piny.
Jeżeli nie wyciągałes tych bezpieczników z tych miejsc, a ABS ci przestał działać ( wcześniej działał ), to napewno nie jest to wina tych brakujących bezpieczników. Należałoby odczytać błędy jakie pokaże sterownik ABS-u. Mógł poprostu uszkodzić się któryś czujnik, lub zabrudzić koronka na kole.
Jakbym miał schemat elektryczny twojego auta to pomógłbym ci bardziej dokładnie.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...