Ww gfolf 2 poj 1.6 bena + lpg

03 Gru 2010, 22:47

Witam:) Proszę o pomoc! Mam od kilkunastu miesięcy golfa 2 poj 1.6 bena + lpg.Mój problem polega na tym iż zawsze odpalam i zimą i latem na gazie to znaczy odpalałem! Tej zimy coś się zaczęło dziać.Gdy stoi w ciepłym garaży odpala bez problemy natomiast gdy postawię na mrozie na 2-3 godz odpali,ruszam i jadę dojeżdżam do krzyżówki wrzucam luz i gasnie lub wcale nie chce odpalić,mieli,mieli moment i wydoi się akus i d.....a:) dodam iż akus ma zaledwie rok.Muszę go wtedy podładować następnie przełączyć na rozruch i wtedy odpali i jedzie bez kłopotu proszę pomóżcie:):):)
pipi09
pipi09
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Opalenica
0

03 Gru 2010, 22:54

A tyle się pisze, żeby nie uruchamiać zimnego silnika na gazie....
Zamarza ci gaz w parowniku i tyle.
Poczytaj o zasadzie działania instalacji LPG w samochodzie i jaka jest rola parownika i wszystko zrozumiesz. Poczytaj też jaką temp. ma sam LPG.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
0

04 Gru 2010, 10:12

ok tyle że zawsze odpalał w zeszłej zimy!Wiem że tyle się pisze o zimnym silniku.Tak się składa że nie jestem jakimś jełopem i wiem jaką temp ma lpg:)Jak jest akus w ciepłym czy podładuję ze 2 godz to odpala bez problemu przecież pisałem o tym!Łatwo się wymądrzać ! Trochę trudniej prawidłowo udzielić odpowiedzi!

[ Dodano: 4 Grudzień 2010, 09:15 ]
Proszę o odpowiedź kogoś kto się zna,w realu nie w grach czy w polemice! Jest li ktoś jeszcze taki?
pipi09
pipi09
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Opalenica
0

04 Gru 2010, 13:21

masz chlopie szczescie ze jeszcze wogole odpala ,jak zamarznie to wszystko brachol tak zrobil kiedys w swoim jezdzidle i 2 godziny grzalismy parownik i rurki ,bo nawet na bp nieodpalisz ,pal na bp rozgrzej do minimum 20stopni silnik i probuj przelaczyc i niewyciskaj odrazu z silnika max mocy bo staniesz i bedzie wstyd,jesli sie niemyle to normalnie czeba miec 30 stopni na piecu wtedy gaz jest zdatny do uzytku .Nikt niechce cie osmieszac lub cos innego ale zastosuj to co ci radzimy a bedzie wszystko OK.Pozdrawiam i ciepelka na piecu :wink:
dalton ,nie mylic z daltonizmem:)
dalton
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Miejscowość: Wodzislaw Śl
Auto: Audi a4
Silnik: 2.0 bp+ lpg 131 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
0

04 Gru 2010, 15:29

Czy łatwo się wymądrzać? Pewnie tak...
Ale problem masz całkiem inny - nie umiesz przyznać się do błędu...
Zeszłej zimy ci odpalał, a tej już nie. Jak dla mnie to normalka... Ale co ja się tam znam.... :cry:
Skoro uważasz, że jesteś mądrzejszy, to po co piszesz na forum? Napisz może od razu jakiej odpwiedzi oczekujesz i takiej ci udzielimy. I będziesz zadowolony.
A jeżeli nie chcesz mieć problemów z LPG podczas zimy, to poprostu stosuj się do tego co ci piszemy i będzie wszystko ok.
Co do akumulatora - sprawdz napięcie ładowania i pobór prądu z niego podczas postoju. To, że po uruchomieniu silnika po chwili ci gaśnie, to nie wina akumulatora. To jest całkiem inny problem, o którym pisaliśmy. Natomiast to, że jak zgaśnie i parę razy pokręcisz i akumulator się rozładowuje, to może to być wina własnie albo słabego ładowania, albo za dużego prądu pobieranego na postoju albo poprostu wina jest po stronie zimy - zależy jak długo tym rozrusznikiem kręcisz - na mrozie sprawność akumulatora spada i to znacznie. Latem zanim aku rozładujesz to możesz kręcić i kręcić rozrusznkiem. Zimą, wystarczy kilka razy i aku rozładowany. Rzecz normalna.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
0

04 Gru 2010, 21:20

Dzięki wszystkim "wielkim mechanikom oraz znającym temat !:)"Gdybym posłuchała tzw rzeczy normalnych to pewnie dziś znów by mi zgasł!Tak się złożyło iż wpadł dziś do mnie ze szwagrem jego znajomy o dziwo i dzięki ci Boże elektro mechanik samoch:) Z tej całej ogóólnikowej pisaniny "ZNAWCÓW" nic nie wynikło!Poza tym iż system dowartościowania przenoszą z ogniska domowego na neta.Sugerują a to a tamto a sramto a to prądy a srądy a lato a srato a temperatura, wymijając skutecznie odpowiedź i skupiając się na strofowaniu ,karceniu czasem ubliżaniu, z całą pewnością zaś robieniu z kogoś idioty bądź gościa szukającego poklasku i oczekującego odpowiedzi sugerowanych przez niego samego.Wszyscy głupole tylko nie doradzający tak? Ja się nie znam i przyznaję się do tego i do niby jakiego błędu mam się przyznać co?Do tego że gasł mi na lpg?Dziesiątki ludzi odpalają na lpg przez cały rok i jeżdzą!Po kiego ch...a piszecie bzdury jak się nie znacie?! Ktoś kiedyś powiedział że kura choćby weszła po grzędzie to i tak orłem nigdy nie będzie;).Jeśli tylko tak umiecie odpisywać i to prywatne wiadomości to nie piszcie nic.Lepiej anonimowo założyć konto gdzie można szukać głupszych od siebie.Do wszystkich mających taki sam kłopot-Kupcie nawet używany alternator!!.Potem sprawdzić czy sprawny u elektryka;)Po zamontowaniu chodzi jak igła!!!!!15min temu odpaliłam a stał ponad 4godz odpalił na plg!! Przy minus 12'C!!!Winien był alternator i regulator napięcia.Więc co panowie domorośli mechanicy ;)? Pełna zgacha co?Cóż przełknąć kroplę niewiedzy i goooo do pisania ble ble ble może komuś zaimponujecie?:) Całkie celowo pisałam jako facet by uniknąć pisaniny aaaaaa znów baba a baba za kierownicą to…….Panowie trzeba czasu i wiedzy by udzielać odpowiedzi:)Pozdrawiam Magda:)
pipi09
pipi09
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Opalenica
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Volkswagen Golf R Cabriolet
    Volkswagen zaprezentował najszybszego kabrioleta w historii marki. Golf Cabriolet w wersji R posiada silnik 2.0 TSI o mocy 195 kW/ 265 KM i rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,4 s. Wszystkie modele produkowane z oznaczeniem ...

05 Gru 2010, 00:53

Ani alternator ani egulator napięcia nie mają nic wspólnego z uruchaminiem silnika na Pb czy na LPG. Jak rozrusznik zakręcił i silnik dało się uruchmić i po chwili zgasł, to obwód ładowania nie ma z tym nic wspólnego. Może mieć znaczenie co do kondycji akumulatora, czyli przy próbach ponownego uruchamiania - o tym pisałem post wcześniej.
Mechaników i elektryków samochodwych nie oszukasz pisząc takie bzdury. A obrażasz się sam pisząc takie bzdurne posty...
Ale tak czy inaczej rozumiem, że problem rozwiązany i temat zamykam, by uniknąc czytania kolejnych bzdur wspaniałego kierowcy...
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
0