Wybór fotelika dla niemowlaka

23 Sie 2016, 00:41

proszę o pomoc ale uwaga jestem w tym kompletnie zielona:) potrzebujemy na gwałt fotelika dla niemowlaka (1 msc) i tu pojawia się problem czy może być taki 0-36 kg czy lepiej mniejszy przedział ? czy musi być koniecznie tyłem czy może być przodem ?
WomenCry
Nowicjusz

Prawo jazdy: 05 07 2008
Auto: Seat

23 Sie 2016, 14:38

Zdecydowanie mniejszy przedział nigdy nie kupuje się fotelików 0-36 kg. Pytanie najważniejsze to cena - ile zamierzasz wydać na fotelik. Jestem zwolennikiem jak najmniejszych przedziałów wagowych co ma potwierdzenie w testach bezpieczeństwa.
Pistolecik
Początkujący
Awatar użytkownika

24 Sie 2016, 07:44

Mniejszy przedział bym preferował, ale w sumie to też może być tylko zagrywka marketingowa, żeby ludzie zmieniali kilka razy foteliki. Trudno tak powiedzieć jednoznacznie.
Draningkiss
Nowicjusz

Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Audi A4

24 Sie 2016, 11:00

mniejszy przedział lepszy, nawet jeśli to faktycznie zagrywka marketingowa - przezorny zawsze ubezpieczony...
mrgrey
Początkujący
Awatar użytkownika

Prawo jazdy: 04 05 2013
Auto: nie mam

25 Sie 2016, 15:15

nie no zgadza się, dlatego ja też taki wybrałem.
Draningkiss
Nowicjusz

Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Audi A4

01 Wrz 2016, 14:48

Już odchodząc od dywagacji na temat tego czy większy przedział jest gotszy czy nie pewne jest to, że minimum do 13 kg dziecko powinno jeździć tyłem. Najlepiej do 18 kg.
Pistolecik
Początkujący
Awatar użytkownika

01 Wrz 2016, 18:03

Pistolecik napisał(a):Najlepiej do 18 kg.
Dokładnie i patrz na to jak dany fotelik wychodzi w testach zderzeniowych.
Warto też zwrócić uwagę na to żeby fotelik miał IsoFIX, jeżeli masz go w samochodzie znacznie ułatwia to montaż fotelika.
ArteK
Forum Samochodowe

Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016