REKLAMA
Witam
pozbywam się corsy b w gazie i chciałbym kupić coś do 5tys. Moje wymagania:
- wspomaganie (wreszcie....)
- gaz, sekwencja byłaby ideałem, spalanie do 10l w mieście (astra i corsa się mieściły)
- nieco większej mocy jednak niż corsa
Generalnie szukam czegoś średniej wielkości (marzy mi się kombi, ale 80% jazdy to miasto, więc nie ma sensu) o w miare przyzwoitej mocy, tzn. po corsie mam dość już jeżdżenia za tirami. Fajnie, gdyby części były w miarę dostępne, bo póki co jeszcze studiuję, więc mam różne wydatki poza autem. Nie jestem fanem żadnej marki, do tej pory jeździłem jednak tylko oplami (w tej kategorii cenowej). Biorę pod uwagę:
1. Astra F - w niższej cenie nawet znajdę model w przystępnym roczniku (powyżej 97) z wyposażeniem i w gazie, ale nie w sekwencji. Znam ten samochód i wiem ile kosztują naprawy, ale blachy niestety moje astry miały słabe...
2. Astra G - ale w tej cenie nie ma co marzyć raczej.
3. Vectra B - gdyby nie fakt, że spalanie w niektórych egzemplarzach dochodzi do 13-15l gazu, brałbym vectrę, miałem okazję jeździć dwoma i było ok, komfort w miarę, kopnięcie znośne, buda akceptowalna.
4. Civic - raz jechałem jako pasażer, nie lubie trochę wysokich obrotów podczas jazdy, a chyba civicami się inaczej nie da, ale to najmniejszy problem. W civicu jednak musiałbym szukać czegoś starszego niż 97... Spalanie powinno się zmieścić w 10l.
5. Corolla, ciężko znaleźć, prawie tak jak Astrę G...
6. Lanos, po lekturze kilku postów na forach obecnie to jeden z faworytów, nigdy tym jednak nie jechałem a nie mam zaufania do komfortu koreańczyków . Spalanie powinno być ok, wyposażenie mogę znaleźć dobre w tej cenie i rocznik 99-00 nawet. Boję się jednak o koszt części i trochę o to spalanie. Pomijając wygląd ;p