04 Kwi 2016, 19:24
Hej, ostatnio usłyszałem od mechanika, że z zbiornika wyrównawczego ucieka mi płyn chłodniczy i do roboty prawdopodobnie jest uszczelka pod głowicą. W międzyczasie zauważyłem, że wokół zbiornika wyrównawczego jest trochę płynu chłodniczego, więc wymieniłem korek. Póki co nie wiem, czy poziom spada, bo korek wymieniłem dwa dni temu i czy faktycznie ubywa z sprawnym korkiem okaże się za jakiś czas jak trochę pojeżdżę. W drugim warsztacie usłyszałem, że raczej uszczelka jest ok. Węże są twarde, pod korkiem wlewu oleju jest bardzo mało mazi (prawdopodobnie dlatego, że jeżdżę głównie na dystansach rzędu 10-15 km), a w zbiorniku wyrównawczym nie zauważyłem śladu oleju. Jak myślicie czy to uszczelka? Chciałem zrobić test CO2, ale przy włączonym silniku i zdjętym korku płyn wywala górą. BMW E53 3.0i LPG. Silnik się nie przegrzewa, chodzi bardzo dobrze. Nie kopci na benzynie.