Mysle,ze kolega Strongmen juz wie,ze jego uszczelka pod glow.jest do wymiany.Koszty? Dopiero po zdjeciu glowicy.1:Uszczelka,2:Sruby(10 sztuk),3:Glowica do szlifu,4:Uszczelniacze zaworow,5:Uszczelka pod dekiel od zaworow.Dobrze przy okazji przyjrzec sie rozrzadowi,(nie oszczedzac na rolkach i napinaczu.Po zsumowaniu cen tych elementow pozostaje robocizna.Ok.1godz.na zdjecie glowicy,ok.3godz.na zmontowanie.Kto robi to dluzej tzn.,ze wystapily rozne trudnosci zwiazane z wiekiem pojazdu i przebiegiem.Dobrze jest tez sprawdzic szczelnosc pierscieni.Wyrownac tloki i nalac po brzegi cylindrow disla.Obserwowac! Jesli znika powoli i rownomiernie,to jest OK.Jesli w jakims cyl.zniknie duzo szybciej,bedzie to oznaczac,ze tutaj bedzie problem z kompresja i bedzie palil olej.Oczywiscie na koncu wymieniamy olej.Dobrze jest jak mamy jakis niezly jeszcze olej na tzw.plukanke przed olejem wlasciwym.Podczas wym.uszcz.pod glow.do oleju moze dostac sie duzo brudu.Dobry Mechanik nigdy nie zaklada dwa razy tych samych uszczelek,o tym tez trzeba pamietac.Czlowiek sie namacha,a potem trzeba cos znow poprawiac,to wkurza!