Wyciek z głowicy silnika ;/

08 Sty 2014, 16:36

Ja także uważam, że jeżeli doświadczony mechanik wypowiada się w takich kwestiach, to tak musi być. Jeżeli można zostawić śruby to niech tak będzie. Poza tym wydaje mi się, że rzeczywiście nie jest to konieczne. Udaj się do dobrego mechanika i sprawa zostanie załatwiona. Warto zadbać o swoje autko
kolorowy
Nowicjusz
 
Posty: 40
Miejscowość: Łódź
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: renault
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 2008

11 Sty 2014, 15:42

:yes: :yes: Mysle,ze kolega Strongmen juz wie,ze jego uszczelka pod glow.jest do wymiany.Koszty? Dopiero po zdjeciu glowicy.1:Uszczelka,2:Sruby(10 sztuk),3:Glowica do szlifu,4:Uszczelniacze zaworow,5:Uszczelka pod dekiel od zaworow.Dobrze przy okazji przyjrzec sie rozrzadowi,(nie oszczedzac na rolkach i napinaczu.Po zsumowaniu cen tych elementow pozostaje robocizna.Ok.1godz.na zdjecie glowicy,ok.3godz.na zmontowanie.Kto robi to dluzej tzn.,ze wystapily rozne trudnosci zwiazane z wiekiem pojazdu i przebiegiem.Dobrze jest tez sprawdzic szczelnosc pierscieni.Wyrownac tloki i nalac po brzegi cylindrow disla.Obserwowac! Jesli znika powoli i rownomiernie,to jest OK.Jesli w jakims cyl.zniknie duzo szybciej,bedzie to oznaczac,ze tutaj bedzie problem z kompresja i bedzie palil olej.Oczywiscie na koncu wymieniamy olej.Dobrze jest jak mamy jakis niezly jeszcze olej na tzw.plukanke przed olejem wlasciwym.Podczas wym.uszcz.pod glow.do oleju moze dostac sie duzo brudu.Dobry Mechanik nigdy nie zaklada dwa razy tych samych uszczelek,o tym tez trzeba pamietac.Czlowiek sie namacha,a potem trzeba cos znow poprawiac,to wkurza!
Anton123
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 0- 7-1973
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW-T 5
Silnik: 1,9 TDI 131
Paliwo: Diesel
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

11 Sty 2014, 16:07

Halo! Duzo Kolegow pisze o srubach mocujacych glowice do bloku silnika,wymienic czy nie? Otoz tutaj ryzyko bierze na siebie mechanik.Ja juz przezylem taka przyjemnosc urwanej 10-tej sruby po prawidlowym dokreceniu momentem a nastepnie 90°Wyobrazcie sobie jak ja sie cieszylem.Od tego czasu nie uzywam juz starych srub.Jesli mechanik powie nie montuje starych czesci,to zrozumcie go,wie co mowi.!
Anton123
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 0- 7-1973
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW-T 5
Silnik: 1,9 TDI 131
Paliwo: Diesel
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

12 Sty 2014, 22:48

Kolego Anton właśnie że na tym olejku mam zrobione dopiero 300km szkoda mi go wymieniać ale jesli trzeba to oki zrobięto , ile na Twoje z robiczną mi to wyjdzie to co napisałeś wyżej ?:) w 800zł sie zamkne ?:) mysle ze kompresje ma dobrą na pierścionkach nie dmucha przez korek wlewu ani bagnet i jak przygazuje to tez oleju nei bierze tylko jedynie delikatnie lekko przezsekunde przy odpaleniu niebieskawy z szarym i tyle pozniej juz nic nei ma zadnego dymku ew lekkiszary z czarnym jak go pod 4tys podkrece ale to delikatnie :) wiec chyba pierscienei i gladzie cylindrow sa oki ?:)
strongman94
Początkujący
 
Posty: 61
Prawo jazdy: 09 11 1990
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Passat B3 Sedan
Silnik: 1.9D 50KW
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pakiet tuningowy TRD dla nowego Lexusa CT F SPORT
    Japońska firma TRD, dostawca fabrycznych rozwiązań tuningowych dla Lexusa, przygotowała zestaw akcesoriów do tuningu nowej wersji hybrydowego kompaktowego hatchbacka Lexus CT F SPORT. TRD oferuje elementy zestawu aerodynamicznego ...