Dodam jeszcze odnosnie alfy 156 ze to Twin sparki są awaryjne a V6 i diesle nie maja tego problemu. I podobno JTD jedne z lepszych diesli z tamtych lat miałem przez jakis czas wersje 1.9 JTD 105km i bardzo przyjemnie się tym jezdziło.Ludzie się boją tego ,że w zawieszeniu są aluminiowe elementy ,ale teraz juz są tanie to nie to co kiedys ze kosztowalo krocie.
Panowie jako że dzisiaj wypadkowi ulegl samochód którym obecnie jeżdże jestem zmuszony w szybszym tępie kupić auto. I tutaj rodzi się pytanie czy w cenie 4 tyś, max 5 tyś znajdą się zdrowe okazy 80 1.9tdi? Zależy mi na wygodzie jazdy, dośc długim i w maxymalnej ilości ekonomicznym aucie. Mało podatnym na głupie usterki i poważne wydatki zwiazane z naprawami. Czy w tym wypadku audi się nada? I czy znajdzie się dobry egzemplarz w tej kwocie (<5 tyś)? Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie
Myślicie że lepiej będzie wyrwać vectre z LPG w dobrym stanie za tą kase niż b4? Osobiście wolałbym 80 1.9 tdi choć wiem że może być cięzko o zdrowy egzemplarz a np oplów wydaje się być więcej do wyboru no i w LPG jeszcze większa oszczędnosć
Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku? Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
Toyota Celica przerobiona na wyścigową terenówkę! Prezentowana Toyota Celica GT została wyprodukowana w 1984 roku, a jej właścicielem jest John Rood. Inspiracją do stworzenia ekstremalnej wersji japońskiego coupe były samochody wyścigowe grupy B. Jej właściciel szczerze ...
Wybór jest tylko ciężko trafić na zadbane, wiem bo sam szukam. Co prawda rocznik dla mnie nic nie znaczy, ale nawet te przed liftingiem starsze, większość to ulepy, niestety.
Wygodne, komfortowe auta, dosyć mocne silniki i w miarę ekonomiczne, za to jeśli w dobrym stanie to praktycznie bezawaryjne. Dosyć tanie części zamienne.
Niekoniecznie, ludzie pozbywają się tych benzyniaków za dosyć niską cenę bo nie są na ich kieszeń, wystarczy zamontować jakąś porządną sekwencję i można się cieszyć jazdą za grosze.
Dlaczego głupoty? Rynek weryfikuje ceny i E39 z początku produkcji (rok 96-97) z silnikami 2.0 i 2.5 TDS nie są warte więcej niż 6-7 tysięcy...Wiadomo, że za taką nawet 520 z 2001-2 roku trzeba dać już -naście tysięcy, nie wspominam o np 540 bo sam się za taką rozglądałem.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.