REKLAMA
Witam
Mam maly problem z vw polo 2002 diesel 1.9
2 tyg temu auto przestalo odpalac, znajomy mechanik stwierdzil padniety alternator.
Oddalem do naprawy, dali nowy komutator wirnika (120 robocizna, 250 koszt czesci - czy to w miare rozsadna cena ?) Okazalo się jednak dzisiaj, że sa te 4 bledy ktorych nie mozna wykasowac, nie mogli mi znalezc przyczyny, mowia że trxeba szukac ale nie wiedza ile to potrwa i jaki bedzie koszt. Te bledy to:
1/ 17957 - zawór regulacji ciśnienia do ładowania; przerwa obwodu/zwarcie na masę
2/ 17849 - zawór recylkulacji spalin - przerwa w obwodzie lub zwarcie na masę
3/ 19561 - regulowany kolektor wydechowy zawór wyłączający; zwarcie do uziemienia albo przerwa w obwodzie
4/ 19463 - czujnik położenia wałka rozrządu; brak sygnału
Czy ktos z was wie moze co moze być przyczyna ?
Auto stalo 2 tyg i aku totalnie się wyladowal, nie chcial odpalic z kabla i holowalem je do warsztatu. Ale to pewnie nie jest przyczyna tych bledow. Moze ktos ma jakies wskazowki? Prosba o pomoc
Pozdrawiam
S