Wymiana ćwiartki CORSA jaki koszt?

07 Maj 2010, 21:27

ile kosztowala by wymiana tylnej cwiartki po stronie wlewu do Corsy II ??
widzialem ze cwiartka kosztyje na allegro ok 150-200 zl .
Ale ile by kosztowala cala wymiana?
blachu
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: wwa

08 Maj 2010, 09:05

Mój znajomy wymieniał ćwiartkę w Hondzie Civic EG i koszt robocizny wyniósł, o ile dobrze pamiętam, 600zł.
pawelMX6
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 375
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Gdynia
Auto: Nie mam

08 Maj 2010, 10:57

blachu napisał(a):ile kosztowala by wymiana tylnej cwiartki po stronie wlewu do Corsy II ??
widzialem ze cwiartka kosztyje na allegro ok 150-200 zl .
Ale ile by kosztowala cala wymiana?


Rozbiłeś swoje auto czy znalazłeś uszkodzone , chcesz je kupić i kalkulujesz koszty naprawy ?
Najlepiej popytaj blacharzy w swojej okolicy. Pytanie na forum może daleko się rozminąć z rzeczywistością .
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4925
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

08 Maj 2010, 16:01

blachu napisał(a):ile kosztowala by wymiana tylnej cwiartki po stronie wlewu do Corsy II ??

1 potężne zdziwienie gdyby Ci gdzieś na skrzyżowaniu ktoś wjechał w bok, a auto rozpadłoby się na dwie części, a Ty siedząc dupskiem na asfalcie dalej trzymałbyś kierownicę.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725

08 Maj 2010, 17:40

pawelMX6 napisał(a):o ile dobrze pamiętam, 600zł

Za te pieniądze to moze wymienić tą cwiartkę u wujka w stodole... :!: :!: :sad:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

08 Maj 2010, 17:47

Dishman napisał(a):1 potężne zdziwienie gdyby Ci gdzieś na skrzyżowaniu ktoś wjechał w bok, a auto rozpadłoby się na dwie części, a Ty siedząc dupskiem na asfalcie dalej trzymałbyś kierownicę.


A .......to kolega ma bardzo czarne wizje :mrgreen: Cwiartki cieszyły się powodzeniem , cieszą się dalej i tak będzie jeszcze dalej . Ekonomia się kłania :lol: Jak przedni błotnik kupisz za pare groszy tak z tylnym będzie problem . Część tylko serwisowa za bajońskie pieniążki. Elementy wewnętrze są zazwyczaj niedostępne . Wstawienie ćwiartki nie zawsze się wiąże z cięciem newralgicznych i odpowiedzialnych za sztywność nadwozia punktów . Po prostu wycina się z niej to co jest potrzebne i wspawuje ( nie kleji :!: ) do nadwozia . Jak dalej masz takie czarne wizje , to polecam Ci praktykę w warsztacie blacharskim celem zweryfikowania swojego punktu widzenia . Pozdrawiam. [/code]
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4925
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Toyota Supra z 1994 roku sprzedana na aukcji
    Już niedługo nowa generacja Toyoty Supry trafi do salonów. Tymczasem oryginalna Supra 4. generacji z 1994 roku została sprzedana na portalu aukcyjnym Bring A Trailer za kwotę aż 121 000 dolarów, czyli ponad ...

08 Maj 2010, 21:56

Tylko blacharze później tym nie jeżdżą... A ćwiarteczka dobra rzecz, jak auto ma iść na handel ;)
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

08 Maj 2010, 23:19

bonifacy napisał(a):. Po prostu wycina się z niej to co jest potrzebne i wspawuje ( nie kleji ) do nadwozia . Jak dalej masz takie czarne wizje , to polecam Ci praktykę w warsztacie blacharskim celem zweryfikowania swojego punktu widzenia

Ja natomiast polecam Ci praktykę na SKP.Tu dopiero moze otworzyly by Ci sie oczy
co panowie blacharze/przez male p/potrafią skleić z tych ćwiartek... :roll:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

10 Maj 2010, 20:22

Kolego Migi60 .......ja mam oczy Szeroko otwarte i widze to co co zwykły zjadacz chleba nigdy by nie dostrzegł :mrgreen: Praktyki na SKP też nie musze odbywać ............ po prostu blachaartwo i lakiernictwo schodzi na psy......Jak klient płaci tak się robi :mrgreen: a póżniej Ty to oglądasz .
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4925
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

10 Maj 2010, 20:30

nie ma już Blacharzy są szpachlokleje :evil:
powiedz żeby ci dorobił ktoś kawałek z blachy i broń boże szpachli nie używał to cie od szarlatanów wyzwą :sad:
starzy dobrzy blacharze są na emeryturach i robią od czasu do czasu coś dla znajomych albo za duże pieniądze kolekcjonerom, reszta bez wiaderka szpachli nie podchodzi do auta niestety
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

10 Maj 2010, 22:31

bonifacy napisał(a):Jak klient płaci tak się robi

W tym cały sęk ze klient nie chce płacic a chce szybko i dobrze.... :!: :!: :sad:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014