03 Lis 2012, 16:39
To nie jest czynność ani skomplikowana, ani wymagająca specjalnych opisów.
Spuszczasz poprzez korek upustowy chłodnicy, jesli taki występuje, bądź ściągasz węża (takiego, który jest na dole silnika i jest do niego dobry dostęp). Jeśli ciepłe powietrze w kabinie jest w tym aucie regulowane zaworem, to przed spuszczeniem niech ogrzewanie będzie załączone.
Płyn zleci dość gwałtownie i będzie go sporo, nawet z 7-8 litrów. Spuszczaj na dwie fazy, pierwsza, po tym jak przestanie się zlewać odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego na górze auta. zleci jeszcze troche płynu. Na koniec zalej tyle płynu ile wejdzie do poziomu max. Zapal auto i na bieżąco dolewaj płynu przy zapalonym silniku. Przez pierwsze dni sprawdzaj poziom płynu.
Żadnej chemii, proszków do płukania nie wpuszczaj, jeśli z autem nie ma problemów, bo dopiero mogą się zacząć