Wymiana uszczelniacza przy czujniku wałka rozrządu 33 minuty temu Witam, mam problem z cieknącym olejem. Olej pojawia się na.. wysuniętej ściance obudowy, prawdopodobnie leci to z czujnika wałka rozrządu. Silnik 1.8T AEB. I teraz mam pytanie- o ile wymiana samego czujnika to dwie śruby i wtyczka to jak sprawa wygląda przy wymianie tego zimmeringa, który siedzi za tym czujnikiem? Z tego co wiem to po zdjęciu czujnika, ukazuje się jedna śruba z taką blaszką. Byłem dzisiaj u majstra się zapytać i powiedział, że jest to dużo roboty, że trzeba regulować. I tutaj moje pierwsze pytanie- Czy na serio trzeba coś regulować? Z tego co ja wiem, że nie trzeba tam nic regulować, bo blaszka wchodzi tylko w jeden sposób. Majster powiedział to w taki sposób, jakbym miał szykować minimium 300 zł. Także w skrócie: Czy trzeba coś regulować po zamontowaniu nowego zimmeringu? Czy bez obaw mogę odkręcić tą srubę większa, która jest w tej ,,blaszce"? W jaki sposób jest tam zamontowany ten zimmering? Takie ,,dziwne" te pytanie, ale uczę się dopiero, ogarniam tylko hamulcei serwis olejowy Za wszelaką pomóc baaaaardzo dziękuje
Czytaj więcej:
wymiana-uszczelniacza-przy-czujniku-walka-rozrzadu-vt110747.htm