Wymiana żarnika-xenon

12 Paź 2011, 16:26

Witam, mam pytanie odnosnie żarników niżej dodaje zdjęcie.

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Lewa żarówka mi czasami nie swieci. Gdy włącze jest a jak jade wyłącza się itp. Długie w niej wogule nie działa. I tu pytanie jak ją wyciągnąc? Czy ją sie wyciąga czy całośc z kablami kupuje w sklepie? I co to jest za żarówka H4 czy inna?? Numer ich to k8000.
kakaroto
Nowicjusz

Miejscowość: Jastrybie

12 Paź 2011, 19:57

nie widać żarówki,zrób zdjęcie wtyczki żarówki to powiemy jaka to jest żaróweczka.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

12 Paź 2011, 19:59

Wtyczki? Czyli trzeba wyciągnac ją z tego "gniazda" platikowego?? Własnie tu mam problem jak to zrobic?? Dzięki
kakaroto
Nowicjusz

12 Paź 2011, 20:53

tak trzeba wyciagnac,może są jakieś wkrety,albo na wcisk zrobione.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

14 Paź 2011, 12:31

znalazłem takie cos na allegro

[link do oferty na Allegro wygasł]

Ale jak to zamontowac?? Znalazłem jeszcze takie cos

[link do oferty na Allegro wygasł]

ale cena wysoka. Mi chodzi o sam żarnik. To się jakoś wkłada czy co?? Nie umię wyjąc tej starej żarówki.

pomocy..
kakaroto
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne