Wynik autodiagnostyki - vw polo

28 Wrz 2013, 11:19

Witam


Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić wyniki autodiagnostyki przeprowadzony w VW Polo IV z 2002 r.

Nazwa:
Układ wspomagania kierownicy
Znaleziony błędy:
050A Napięcie odniesienia układu wspomagania kierownicy

Nazwa:
Poduszka bezpieczeństwa
Znalezione błedy:
0253 Zapisane dane zderzenia
04BE Dane zderzenia napinacza pasa bezpieczeństwa zapisane
0214 Napięcie zasilania
FFFF Sterownik uszkodzony
028F Zapalnik napinacz pasa bezp. po stronie przedniego pasażera -N154-
024D Zapalnik 1 poduszki bezp. po stronie przedniego pasażera -N131-
024C Zapalnik poduszki bezp. po stronie kierowcy -N95-
024C Zapalnik poduszki bezp. po stronie kierowcy -N95-
024C Zapalnik poduszki bezp. po stronie kierowcy -N95-
0525 Sterownik zestawu wskaźników -J285-

Dziękuję za odpowiedz.
Ven2ri
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: VW Polo

07 Paź 2013, 17:43

W poduszce masz zapisaną crash date czyli był dzwon i sterownik zapisał wystrzał poduszek w takim przypadku sterownik wraz z poduszkami powinien być wymieniony, choć można się pokusić o czyszczenie sterownika <niby sie nie da ale sie da;)>
A co do:
Nazwa:
Układ wspomagania kierownicy
Znaleziony błędy:
050A Napięcie odniesienia układu wspomagania kierownicy

Masz coś z napięcie sterownika wspomagania, może wystarczy styki w kostce wyczyścić.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

08 Paź 2013, 08:47

Dodam, że jeżeli nie świeci ci się kontrolka poduszek ( świeci po przekręceniu stacyjki i później poteście gasnie ) to prawdopodobnie poduszek nie ma, a sterownik jest oszukiwany przez elektronikę ( jak dobrze pamiętam wkładało się opór, żeby sterownik widział poduszki ).
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

08 Paź 2013, 15:32

Po włożeniu odpowiednich oporników <wielkość opornika odpowiada oporowi sprawnej poduszki> system działa poprawnie, kontrolka sie zapal i po przetestowaniu gaśnie nie widząc braku poduszki, jeśli przy tych błędach kontrolka poduszki non stop nie świeci to masz coś zgrzebane w kontrolce, jest podpięta pod inny układ albo została specjalnie uszkodzona żeby cały czas nie świeciła. W tym przypadku na bank był wystrzał poduszek!!
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW w leasingu – o czym warto pamiętać?
    Luksusowe modele BMW cieszą się dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród przedsiębiorców. Korzystne rozwiązanie stanowi szczególnie BMW leasing. Na co zwrócić uwagę, decydując się na tę formę finansowania? ...
    Samochody elektryczne – co warto wiedzieć?
    Przyszłość motoryzacji będzie elektryczna – co do tego nikt nie ma wątpliwości. Co to oznacza w praktyce? Ile kilometrów można przejechać samochodem wyposażonym w taki napęd? Czy zadziała w deszczu? Jak zmieni ...