REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Czyli ten problem nie występuje cały czas tylko sporadycznie?lukipolska napisał(a):pomoglo tylko na kilka dni pozniej znow pojawil sie ten sam blad
To sugeruje że układ paliwa może się zapowietrzać przez dłuższy postój. Spróbuj przed odpaleniem po takim postoju przekręcić zapłon dwa trzy razy i dopiero odpalić i zobacz czy wtedy nie zgaśnie od razu.lukipolska napisał(a):Zauwazylem ze jak autko stoi dwa dni i wtedy jak probuje go uruchomic to wtedy wlasnie gasnie za pierwszym czy drugim razem a za kolejnym jest juz ok.
Różnica ciśnienia nie duża więc tu raczej nie powinno być problemu.lukipolska napisał(a): cisnienie podczas uruchamiania jest ciut nizsze (zamiast 5 jest 4,7 czy 4,8) nic innego nie stwierdzili
Chodzi o to że podczas włączania zapłonu startuje pompka paliwa jeżeli układ się zapowietrza jest szansa że po takiej operacji lepiej odpali.lukipolska napisał(a):A co dokladnie masz na mysli piszac "przekręcić zapłon dwa trzy razy"?
Ok, a słyszysz przez chwile taki dźwięk pompki?lukipolska napisał(a):Tak, jak wkladam kluczyk to kontrolki sie zapalaja.
Chyba cewki? Tam są cewki na kżdej świecy? Skoro tak to nie ma przewodów zapłonowych o których później wspomniałeś. Możesz wrzucić zdjęcie jak to wygląda, będzie łatwiej pomóc.Gracjan1955 napisał(a): cylindry zamieniałem miejscami