X trail- Dmuchawa nie wyłącza się

18 Cze 2017, 10:16

A ja wiem tyle ze bez miernika i bez znajomosci wartosci jakie tam powinne byc to nic nie zrobisz.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16694
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Cze 2017, 20:45

Zgodzę się z Tobą, wszystko pomierzone, po odłączeniu sterowania wentylator nadal chodzi :) Chyba na 100 % rezystor prawda?
Spajkol
Nowicjusz
 
Posty: 40
Prawo jazdy: 09 11 2013
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Cinquecento 1.2SWAP
Silnik: 1.2 16V Punto
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

19 Cze 2017, 22:06

No innej możliwości nie ma
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16694
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Cze 2017, 22:39

Spajkol napisał(a):Chyba na 100 % rezystor prawda?
Moim zdaniem wszystko na niego wskazuje.

Do częstych objawów uszkodzenia rezystora możemy zaliczyć:
- całkowity brak nadmuchu w samochodzie,
- nierówne i falujące obroty dmuchawy,
- problem z regulacją nadmuchu nie można zmienić prędkości nadmuchu,
- wysokie obroty dmuchawy nawet po wyłączeniu,
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Felgi stalowe - podstawowe informacje
    Felgi stalowe w dalszym ciągu cieszą się dużą popularnością wśród kierowców każdego typu samochodów, nie tylko ze względu na znacznie niższą cenę niż modele aluminiowe, ale również na wysoką odporność ...