Za wysokie ładowanie alternatora 14.8-14.9V , czy to normalne ?

01 Kwi 2016, 20:54

Witam tak jak w temacie posiadam Opla Astrę F c16nz 1993r 1.6 z LPG , mam następujący problem że przy włączonym silniku i jezdzie na światłach do jazdy dziennej ładowanie wynosi 14.8V na mijania 14.7V , czy to normalne w tym aucie przy alternatorze DELCO REMY ?:) Jeśli nie to w czym tkwi problem i ile może kosztować wymiana nowej części ?:) góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam :)

PS: przy dodawaniu i ujmowaniu gazu i obr silnika wartość 14,8V utrzymuje się ciągle :)
passat92
Aktywny
 
Posty: 394
Miejscowość: Dębica
Prawo jazdy: 06 07 1985
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Passat B3
Silnik: 1.9D 68KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

04 Kwi 2016, 09:49

Ja dla mnie to ładowanie jest książkowe :ok:
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

04 Kwi 2016, 13:06

Alternator w oplu jest mocowany na tulejkach gumowych dlatego musi mieć dodatkowy przewód masowy. Sprawdź ten przewód i wszyskie punkty masowe.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Foteliki samochodowe dla małych pasażerów!
    Tylko 7% małych pasażerów podróżuje w odpowiednio zabezpieczonych fotelikach samochodowych, a do aż 40% poważnych wypadków z udziałem dzieci dochodzi podczas podróży krótszych niż 3 kilometry! ...