Zabawka/daily do 15-20 tysięcy

29 Sty 2020, 17:17

A niech "nie jedzie", nie interesuje mnie to. Jeśli mam mieć auto-zabawkę to chce mieć coś ciekawego albo jakiego klasyka a nie poniemieckiego strucla, na którego nikt nie zwraca uwagi na ulicy. Kupiłbym takie s3, włożył 10k żeby w ogóle nadawalo się do dalszego modzenia a później kolejne 10k żeby podnieść moc. I gdzie tym pojadę? Na tor w tym kraju raczej nie. Nocne wściekanie się na obwodnicy wspolnie z hondziarzami-fanami dziurawych tłumików też średnio mi leży. Od przyspieszeń mam motocykl, którym zresztą jeździć nie mam czasu
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

29 Sty 2020, 17:45

Invi napisał(a):niech "nie jedzie", nie interesuje mnie to. Jeśli mam mieć auto-zabawkę to chce mieć coś ciekawego albo jakiego klasyka a nie poniemieckiego strucla, na którego nikt nie zwraca uwagi na ulicy.

Invi i to jest następna lekcja pt.każdy lubi coś innego... :D
Więc jeżeli jest kilka wariantów do rozważenia to trzeba to uczynić.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10988
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

29 Sty 2020, 17:49

Invi napisał(a):A niech "nie jedzie", nie interesuje mnie to. Jeśli mam mieć auto-zabawkę to chce mieć coś ciekawego albo jakiego klasyka a nie poniemieckiego strucla, na którego nikt nie zwraca uwagi na ulicy. Kupiłbym takie s3, włożył 10k żeby w ogóle nadawalo się do dalszego modzenia a później kolejne 10k żeby podnieść moc. I gdzie tym pojadę? Na tor w tym kraju raczej nie. Nocne wściekanie się na obwodnicy wspolnie z hondziarzami-fanami dziurawych tłumików też średnio mi leży. Od przyspieszeń mam motocykl, którym zresztą jeździć nie mam czasu

Tylko RX8 to jest zabawka tylko i wyłącznie, natomiast S3 to jest wersja sportowa normalnego auta osobowego A3, gdzie wejdą 4 osoby, bagażnik jakiś jest itd
Przy Rx8 musisz mieć normalne auto + motocykl, czyli 3 odrębne pojazdy które w sumie S3 może zastąpić.
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

29 Sty 2020, 18:13

1. Jeśli myślisz że s3 zastąpi moto to weź szybki prysznic i ochlon. To nawet nie wymaga komentarza.
2. Czy s3, szczególnie 8l nadaje się dla 4 osób to polemizowałbym, chyba że w tym 2ka małych dzieci. Bagaznik też bardzo mały.
Nie wiem co to auto miałoby zastąpić.
fcgetin
Początkujący
 
Posty: 193

29 Sty 2020, 18:31

Widzę, że głównie najbardziej pieniędzy i nauczyli się na własnych błędach, więc głównie to pytanie kieruję do nich, ale nie wykluczam też odpowiedzi innych forumowiczów.

Mam 15-20 tysięcy na samochód, nie na samochód + mody, na mody, tuning stage nie stage przyjdzie odpowiednia pora i pieniądze.

I teraz podsumowując kupić s3 8l czy colta?, czy mogę coś jeszcze jest ciekawego odrazu zastrzegam, że więcej niż 300 km z s3 lub 250 km z colta nie mam zamiaru robić, więc co na moim miejscu byście wybrali i dlaczego, co z trakcja jak by wyglądał taki wyścig powiedzmy s3 vs colt (300vs250 tabelkowych koni) czy quattro miażdż colta czy jednak colt z rolki i ze startu robi wiatrak z s3? Może macie jeszcze jakieś inne propozycje na samochód? Ale jak sam patrzyłem to w tym budżecie najlepsze są colt i s3, ale innych nie wykluczam.. Co byście brali dla siebie i dlaczego?

Dziękuję za czas poświęcony temu postowi wszystkim wam razem i każdemu z osobna, bardzo miła gościnność ma forum, jestem miło zaskoczony i pozdrawiam i dla każdego z was "piwko"! :D :lol: :ok:
Mankovsky
Nowicjusz
 
Posty: 29

29 Sty 2020, 18:36

Mankovsky napisał(a): jak by wyglądał taki wyścig powiedzmy s3 vs colt (300vs250 tabelkowych koni) czy quattro miażdż colta czy jednak colt z rolki i ze startu robi wiatrak z s3?

Tu masz przykład, może nie S3 ale TT też 4x4

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najszybsza taksówka w Pradze - Skoda Fabia R5
    Zespół ŠKODA Motorsport uczcił najbardziej udany sezon w swojej historii w spektakularnym stylu. Tuż przed Świętami Bożego Narodzienia fabryczny kierowca ŠKODY Jan Kopecký, sprezentował przypadkowym ...

29 Sty 2020, 18:44

Z tego co widać colt został zmiażdżony
Mankovsky
Nowicjusz
 
Posty: 29

29 Sty 2020, 18:44

Ale i tak czekam na odpowiedź cfg i szybkiego :D
Mankovsky
Nowicjusz
 
Posty: 29

29 Sty 2020, 18:46

O ałdi i colcie się nie wypowiem.
Poza nimi, za niewiele ponad 20 a w granicach 25 powinieneś znaleźć c30 2.5T, randomowy link
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Jeśli w grę wchodzi coś większego to poszukałbym e46 330, 9-3, może s40 2.5T awd

E: jak dla mnie, na tym filmie to ziom z colta po prostu przespał start
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

29 Sty 2020, 19:06

Mankovsky napisał(a):Ale i tak czekam na odpowiedź cfg i szybkiego

Możesz czekać ale fizyki nie oszukasz :)
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

29 Sty 2020, 19:24

Audi miało lepszy start dzięki haldexowi co jest chyba oczywiste. Dalej wszystko się wyrównuje, a pod koniec trudno powiedzieć, który jest pierwszy. Ja tu żadnego "miażdżenia" nie widzę.
fcgetin
Początkujący
 
Posty: 193

29 Sty 2020, 21:13

Bartolekk napisał(a):Tu masz przykład, może nie S3 ale TT też 4x4

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Mankovsky napisał(a):Ale i tak czekam na odpowiedź cfg i szybkiego

Powyżej wkleiłem cytat Pana Bartolka :D
Mankovsky masz 100% przykład jak działa internet i jak reagują ludzie nie mający zielonego pojęcia o czym piszą.
Na wstępie widać że Pan Bartolek nigdy niczym nie startował na ćwiartkę bo w linku jest film na którym nie widać takiego czegoś jak czas reakcji który jest mierzony i dodawany do wyniku. Nie widać ani prędkości finalnej ani ET. Tak właściwie nic nie widać bo nie wiesz kto miał lepszy czas przejazdu. Jedyne co mogę stwierdzić z zawodów w których ja uczestniczyłem to czt zakończył 155-160km/h około 14,6s o ile opis pod filmikiem cztmodów nie jest fikcją.
Co ciekawe filmik miał pokazać klasę firmy xxx wskazuje ściemę tej firmy i to konkretną.
W tym miejscu Mankovsky przechodźmy do następnej kwestii o której Ci pisałem czyli ściem firm tuningowych.
Zauważ że film był ściemą odpowiednio ubraną w real... podpisany wynikami tuningu czt a prawda jest taka:
nie podano tak na szybko tych wyników nawet w opisie bo parametry czt były ściemą. Ten czt na innych filmikach niby jest w serii z drobnymi zmianami a prawda jest taka że 265km/333nm to już są ostre mody trudne do ogarnięcia na seryjnym ecu. których tam na 99% nie było.

Tak więc jak już odcedzimy głupoty to masz takie filmiki które też są jakie są ale troszku jest więcej obiektywizmu

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Następna sprawa. CZT którego posiadałem trafił do moich dwóch frendów (braci) jeden z nich miał tts 275km dsg i jego nowo nabyty czt (220km) robił tts-a i ze startu i z rolki w zależności jak który wystartował. Robiliśmy ustawki przez pół nocy no ale niestety laif is brutal :D

I tu mamy już następny temat o którym autorowi pisałem charakterystyka i nm. Jeżeli zrobimy z głową FWD czyli nie przegniemy z parametrami to będzie ruszał sprawnie a nawet bardzo sprawnie. Jest kwestia tego żeby wiedzieć gdzie jest realny koniec przyczepności.
Jak wychwycisz ten moment to auto będzie sprawnie jeździć/ruszać.
Oczywiście przy konstrukcjach nowych hadexowych typu golf7r, lancerach evo będzie wtopa ale w kategoriach przyjemnej jazdy czemu nie o ile jest normalna kasa.

Więc powtórzę s3 nie daje możliwości walnięcia typowego dla awd bo ma starego haldexa. Jest po prostu możliwość sprawniejszego ruszenia. Po ruszeniu masa i brak normalnego nm mocno go trzyma.

Na plus będzie przyjemniejsza jazda w ogólnym tego słowa znaczeniu.

CZT nie da Ci wielkiego kopa na start bo ma fwd ale nie trzyma go rekordowo niska masa. Jest fajny silnik który jak na 1,5 generuje dobre parametry ale ... jest w środku głośny + posiada wady pstynek.

Więc myśl co wolisz... ;-)

p.s.

jak szaleć to szaleć niczym lamerek powklejam filmiki

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10988
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

29 Sty 2020, 21:51

szybki napisał(a):Mankovsky masz 100% przykład jak działa internet i jak reagują ludzie nie mający zielonego pojęcia o czym piszą.
Na wstępie widać że Pan Bartolek nigdy niczym nie startował na ćwiartkę bo w linku jest film na którym nie widać takiego czegoś jak czas reakcji który jest mierzony i dodawany do wyniku. Nie widać ani prędkości finalnej ani ET. Tak właściwie nic nie widać bo nie wiesz kto miał lepszy czas przejazdu.

Oczywiście można by dodać, że w Audi TT siedział zawodowy kierowca w Colcie 18latka, Audi TT zalany lepszym paliwem, Colt wpadł w tryb awaryjny itd itd..

A rzeczywistość jest brutalna, po prostu biedna ośka a quattro nawet udawane to jest spora różnica i to widać ewidentnie na filmie.

Dlatego jeśli autor porównuje auto które ma 50 koni więcej ale z zasady lepiej wystartuje bo ma lepszy napęd to może colt go dogoni gdzieś tam powyżej 100 ale na pewno start zawsze będzie gorszy.
Chyba że kolega wyżej zakłada ze u autora zawsze z 2-3 rosłych facetów usiądzie na maskę to już zmienia trochę postać rzeczy :)
Proponuje zejść na ziemię i zrozumieć że jak poderwie się w leciutkim aucie przód a do tego zacznie działać niuton na stojące auto z przednią osią to start będzie kiepski i tyle.
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

29 Sty 2020, 21:59

Bartolekk napisał(a):Oczywiście można by dodać, że w Audi TT siedział zawodowy kierowca w Colcie 18latka, Audi TT zalany lepszym paliwem, Colt wpadł w tryb awaryjny itd itd..

Co Ty piszesz za głupoty... wkleiłem 10 filmików które pokazują jak rusza / jedzie czt. Nawet jest start z subaru wrx które ma napęd awd a nie imitacje.
Prawda jest tak że Twój film nic nie pokazuje a że nie znasz się na tym to go wkleiłeś. Więc już skończ w tym temacie się udzielać bo zbliżyłeś się do ośmieszenia i tyle.
A te Twojw wywody to zostaw dla kogoś kto ma 50k a nie 15k z porywami do 20k.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10988
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

29 Sty 2020, 22:13

Czyli jeśli zamierzam włożyć po kupnie 10 tysięcy samochód (oczywiście wszytko w swoim czasie) to najlepszym wyborem będzie colt, tak?
Mankovsky
Nowicjusz
 
Posty: 29