Mankovsky napisał(a):o chyba najlepszym wyborem będzie s3
Nie mam czasu dużo pisać ale to nie jest takie oczywiste jak Ci się wydaje.
Mas zbudżet na totalny styk s3. Do tego jak zaczniesz dłubac to może być +10k i to lekką ręką już nie mówiąc o zdobyciu 300km.
Do tego trzeba też zaznaczyć iż s3 będzie ważyć prawi 1,5t co przy niucie generowanym z 1,8t jest już konkretną wagą.
Napęd masz awd/4x4 jak go zwał tak zwał no ale też jego użytecznośc w pierwszych wypustach jest mocno ograniczona a niestety przy prawdziwym awd nie ma podejścia.
Dla odmiany czt kupujesz za 11-12k. Robisz stały zestaw turbiaka + strojenie. Zyskujesz około 300Nm 220-230Km bardzo ładnej charakterystyki silnika. Te 300nm napędza ośkę i 1t co w efekcie daje Ci mega sleepera. Teraz pozostaje kwestia napędu fwd no i tu muszę Cie zaskoczyć bo niestety s3 nie da Ci tego walnięcia z miejsca czego byś oczekiwał od 4ero napędu. Żeby Cie uświadomić o co mi chodzi to jak ustawiałem czt 220km z tts 272km to nie było o czym gadać ani ze startu ani z rolki... i to nie była różnica na styk to była przepaść.
Ogólnie idziesz w dobrą stronę bo awd daje Ci kopa z miejsca i to konkretnego tylko za budżet który posiadasz nic nie wycyganisz konkretnego.
A przy czt zyskujesz auto które jak nie szalejesz to spali Ci 7l-8lpb i względną trwałość z techniką przystosowaną do upalania. No i masa 1t daje Ci zapasu nad innymi i to pewnie ze 100Nm i 100Km jak nie wiecej.
Ogólnie przemyśl sobie temat i najlepiej przejedż się jednym i drugim autem chociaż trafić zrobionego czt nie jest tak łatwo.
Ja tez nie wiem co bym wybrał
![Bardzo zły :evil:]()
... jak s3 miało by napęd subaru to brałbym s3
p.s.
Zapytałem Cię gdzie mieszkasz bo bym Ci pokazał jak jedzie prawdziwe awd i takie troszku udawane. Do tego mam auto 2,0t używane jako totalne "dejli" awd (bez szper) 320/520nm ważące około 1,5t wtedy zobaczyłbyś że teoria jedno życie drugie. Nadmienię że moje auto z zakupem full serwisem i zrobieniem go na te parametry kosztowało 25k.