Zabudowa samochodów dostawczych i serwisowych

17 Maj 2020, 12:59

Witam
Od paru dobrych lat zajmuje się zabudową samochodów dostawczych i serwisowych różnego typu na rynku zachodnim, zabudowa która montuje bazuje nie na konstrukcji stalowej czy aluminiowej ale na drewnianej. Sam projektuje, wycinam CNC i montuje, jest kompletnie zaprojektowana na życzenie klienta i jest wykonana z dbałością o każdy szczegół. Chciałbym w niedługim czasie otworzyć firmę na terenie Polski zajmującą się taką działalnością dlatego potrzebuje opinii czy ten system sprawdziłby się w Polsce. Zabudowy modułowe są bardzo drogie a rozwiązanie które bym oferował byłoby bardzo atrakcyjne cenowo dla potencjalnych klientów.

Przykład wykonanej zabudowy w/g życzenia klienta
Zabudowa samochodów dostawczych i serwisowych Zabudowa samochodów dostawczych i serwisowych
Zabudowa samochodów dostawczych i serwisowych
Zabudowa samochodów dostawczych i serwisowych
Ostatnio edytowany przez Greggie 17 Maj 2020, 20:12, edytowano w sumie 7 razy
Greggie
Nowicjusz
 
Posty: 20
Zdjęcia: 0

17 Maj 2020, 13:08

Ciekaw jestem co o tym myślicie :)
Greggie
Nowicjusz
 
Posty: 20
Zdjęcia: 0

18 Maj 2020, 19:08

Co rusz to widzę u mobilnych serwisantów , hydraulików czy tam innych rzemieślników takie zabudowy w swoich dostawczakach. Myślę że Twoja propozycja ma szanse na rozwój i potencjalnych klientów. Mój szwagier zabudował już drugie auto. Chce zmienić na kolejne nowe i patrz już może być Twoim klientem. Do tej pory korzystał z usług zaprzyjażnionego stolarza jednak on już zdrowotnie nie da rady.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4883
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

18 Maj 2020, 19:17

Mój znajomy zajmuje się wykańczaniem wnętrz i też ostatnio sobie zabudowywał busa. Jest na pan brat z drewnem i całkiem fajnie też mu to wyszło.

Myślę, że taka dziedzina ma szanse rozwoju bo każde auto może być inaczej zabudowane w zależności od potrzeb i wymagań klienta.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 10084
Zdjęcia: 35

18 Maj 2020, 19:29

fajnie słyszeć takie głosy, to oznaczało by że taki pomysł nie byłby spalony już na starcie :)
Greggie
Nowicjusz
 
Posty: 20
Zdjęcia: 0

18 Maj 2020, 19:36

z zabudową tego typu jest faktycznie tak że można ją zaprojektować w każdy sposób, rozwiązania są praktycznie nieograniczone i to jest fajne, każdy znajdzie coś dla siebie.
Greggie
Nowicjusz
 
Posty: 20
Zdjęcia: 0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Mazda 3 - kompaktowy hatchback do miasta
    Zainteresowani zakupem Mazdy 3 z automatyczną skrzynią biegów mają do wyboru jedną jednostkę – 120-konny silnik o pojemności dwóch litrów. Według danych producenta jego spalanie wynosi 5,6 l/100 ...

18 Maj 2020, 19:57

Greggie napisał(a):fajnie słyszeć takie głosy, to oznaczało by że taki pomysł nie byłby spalony już na starcie :)
No jak na razie w temacie ja jeden tu piszę. Piszę bo widzę że zabudowa w niektórych profesjach jest konieczna. Mam kontakt z rzemieślnikami pośredni i bezpośredni. Widzę a i sam z tego niekiedy korzystam. Nie dziwi mnie np. rozkładany stolik z imadłem :mrgreen:
Greggie napisał(a):z zabudową tego typu jest faktycznie tak że można ją zaprojektować w każdy sposób, rozwiązania są praktycznie nieograniczone i to jest fajne, każdy znajdzie coś dla siebie.
Zgadza się . Szwagier ma w zabudowie miejsce na drabinę jedną jak i drugą . Obydwie przypięte pasami aby nie hałasowały . Półki otwarte jak i zamykane . Szafki z możliwością szybkiego demontażu gdy potrzebna większa przestrzeń na niejako inną okazję itd.....itd. Poprzednie swoje Berlingo sprzedał bardzo szybko bo właśnie było w zabudowie.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4883
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

18 Maj 2020, 20:05

ja pracując jako montażysta także widzę ile czasu można zaoszczędzić gdy masz wszystko na swoim miejscu i od razu wiesz gdzie co jest, praca jest wtedy duża przyjemniejsza i można sobie dużo nerwów zaoszczędzic. Taka sama zasada stosowana jest przy projektowaniu paki w busach, a i bezpieczeństwo jest tu bardzo ważne.
Greggie
Nowicjusz
 
Posty: 20
Zdjęcia: 0

18 Maj 2020, 20:23

bardzo fajny i dość często stosowany sposób na zorganizowanie przestrzeni ładunkowej jest także tak zwany moduł podłogowy, gdy komuś zależy na przestrzeni a jednocześnie chce mieć miejsce na sprzęt lub akcesoria można podnieść podłogę o np 20cm i pod nią wbudować szuflady lub otwarte przestrzeni np na rurki itp. super sprawa :D
Greggie
Nowicjusz
 
Posty: 20
Zdjęcia: 0

18 Maj 2020, 20:34

Greggie napisał(a):ja pracując jako montażysta także widzę ile czasu można zaoszczędzić gdy masz wszystko na swoim miejscu
Tutaj chyba największe znaczenie ma to że możemy na robotę zabrać ze sobą cały swój podręczny magazyn. Śrubki , kołki, zawory , mufki , kształtki itp..... Uporządkowane a nie na podłodze jak popadnie :mrgreen:
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4883
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

18 Maj 2020, 20:36

zgadzam się :D
Greggie
Nowicjusz
 
Posty: 20
Zdjęcia: 0

18 Maj 2020, 20:43

a orientujesz się czy często stosowane są przetwornice 220v w systemie zabudowy? można stworzyć mobilny warsztat nawet z możliwością podłączenia sprzętu oraz bezproblemowo ładować akumulatory do wkrętarek itp.
Zabudowa samochodów dostawczych i serwisowych
Zabudowa samochodów dostawczych i serwisowych
Greggie
Nowicjusz
 
Posty: 20
Zdjęcia: 0

18 Maj 2020, 21:09

Korzystanie z przetwornic jest ryzykowne . Można nie odjechać z roboty. Robiąc u kowalskiego raczej gniazdko 230v się znajdzie. Rzadko się jedzie w szczere pole. Jak już to agregat bardziej się sprawdzi bo napędzi młot czy spawarkę. Potrzeba jest zależna od profesji . Czemu jednak nie :mrgreen: Taki bajer w zapotrzebowaniu może być kluczowy. Osobiście nie spotkałem się z takim rozwiązaniem.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4883
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

18 Maj 2020, 21:22

w moim zawodzie montaż przetwornic jest dość często wybieraną opcją, jeśli chodzi o to że przetwornica pobiera rozładowuje akumulator to sie z tym zgodzę ale tylko w przypadkach gdy nie montowany jest pomocniczy akumulator, ten zaś jest doładowywany podczas pracy silnika i dzięki zastosowaniu dodatkowego modułu jest jakby odseparowany od pierwszego akumulatora i nie pobiera z niego energii. Takie rozwiązania są stosowane przy przetwornicach nawet do 3000 wat
Greggie
Nowicjusz
 
Posty: 20
Zdjęcia: 0

18 Maj 2020, 21:24

Zabudowa samochodów dostawczych i serwisowych
przetwornica 3000W,
Greggie
Nowicjusz
 
Posty: 20
Zdjęcia: 0