
Migaz napisał(a):Pocieszny- oczywiście, że można zamontować instalację II generacji i będzie ładnie chodził a i kosztowała będzie mniej niż dwa tysiące, ale ja znam kilka powodów dla których bym zamontował lepszą instalację:
1. II generacja odchodzi w zapomnienie. Czasem do niektórych aut nawet miksery są już nie dostepne.
2. Zakładając instalację II generacji zmniejszamy dolot powietrza o min 30% więc zmniejszamy także moc tego silnika na benzynie (i już nie jest tak fajnie na polnych drogach).
3. Instalację sekwencyjne znacznie żadziej wymagają regulacji.
4. sekwencja lepiej spisuje się w ciężkich warunkach, i jest lepsza jakość spalania przy dużym obciążeniu.
5. oszczędzać trzeba umieć.
masz racje.... ale sorry, widać że nie zajmujesz się samochodami terenowymi

wezyrro zaraz sam sobie z własnej woli spieprzy dolot zakładając snorkel

w samochodzie terenowym tak na prawde utrata 5/10 kucy nie ma większego znaczenia zwłaszcza przy tak potężnym silniku, częstsze regulacje mają też swoje dobre strony, ten samochód zaraz poleci po wodzie, błocie, i złapie każdy możliwy syf, częstsza regulacja pozwoli na czas wymienić to co potrzeba
