Zakup Audi A6 C5

01 Lip 2017, 11:15

Musi być koniecznie Audi? Znalezienie sensownej sztuki w PL to szukanie igły w stogu siana. Może coś z poniższych aut?
Rover 75
Mazda 6
Ford Mondeo Mk3
Volvo S40/S70
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

01 Lip 2017, 11:17

Szybki Miesiac temu pisales to samo przy podobnym poscie. Jak Cie interesuje co ile kosztuja czesci to zadzwon do sklepu lub sprawdz i internecie. Zawsze podpierasz sie tymi samymi argumentami czyli wycieki spod glowic. Dziwi mnie to troche bo moj brat ma 2.8 ja tez mialem przez chwile i dluzzy czas 2.4 i zadnych wyciekow nie bylo (przypadek pewnie albo slepy jestem)
szybki napisał(a):czy ja jestem sknera czy ktoś powinien wybrać się do lekarza od głowy żeby nie mówić że norma jest wydanie takiej kasy na taki syf...
raczej to pierwsze.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

01 Lip 2017, 11:35

Patrzyłem na mazde 6 ale martwi mnie blacha w tych autach aczkolwiek kumpel ma co roku konserwacja podwozia i jakoś się trzyma ;-)
A może Vectra C? Tylko jaki silnik najlepszy ;-)
CrazyKsysiu
Nowicjusz
 
Posty: 49
Auto: Golf IV
Silnik: 1.6 SR 100KM

01 Lip 2017, 11:49

Fakt, Mazdy trzeba trochę poszukać, żeby nie byłomocno zardzewiała, szukasz takiejw której progi i podłoga jest ok, a rdza jest estetyczna - błotniki, klapa etc. Z powodu opinii rdzewiucha czasem można dorwać w okazyjnej cenie ładną sztukę.

Jeśli chodzi o Vectrę C to bezwypadkowa nie rdzewieje. Niestety poniżej 15 tysięcy ciężko o inny silnik niż 1.8 122KM - ten jest trwały i dobrze znosi LPG. Poszukiwany jest 2.0T- w okolicach 15 tysięcy coś się znajdzie.
Jest jeszcze benzyna 2.2 w dwóch wersjach:
-z wtryskiem bezpośrednim - omijać szerokim łukiem
-z wtryskiem pośrednim - pierwsza seria tych silników miała problem z łańcuchem rozrządu, dlatego warto sprawdzić VIN i czy łańcuch był zrobiony na czas. Poza tym silnik ten spala dużo, a nie zapewnia dużo lepszych osiągów niż 1.8. Do tego dochodzi wysoka akcyza za poj.powyżej 2 litrów - czytaj handlarze będą ściągać głównie rozbite lub niesprawne auta z tymi silnikami, aby zaniżyć ich wartość.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

01 Lip 2017, 12:06

Kao napisał(a):Szybki Miesiac temu pisales to samo przy podobnym poscie. Jak Cie interesuje co ile kosztuja czesci to zadzwon do sklepu lub sprawdz i internecie. Zawsze podpierasz sie tymi samymi argumentami czyli wycieki spod glowic. Dziwi mnie to troche bo moj brat ma 2.8 ja tez mialem przez chwile i dluzzy czas 2.4 i zadnych wyciekow nie bylo (przypadek pewnie albo slepy jestem)

szybki napisał(a):
czy ja jestem sknera czy ktoś powinien wybrać się do lekarza od głowy żeby nie mówić że norma jest wydanie takiej kasy na taki syf...

raczej to pierwsze.


Mam do Ciebie prośbę jak chcesz robić ludziom wodę z mózgu to rób swoim znajomym tak żeby wiedzieli gdzie mieszkasz i do kogo maja przyjść po kasę...

Jestem ciekaw czy kiedyś jechałeś prawdziwą V6ką że polecasz to coś co jest pośmiewiskiem nawet dla samych fanbojów marki???
V6ka z czym Ci się kojarzy ??? Bo mi z pojemnością, bezawaryjnością charakterystyka pracy a tu co masz ???
Całe epopeje jak załatać głowicę, ile kupić cewek żeby mieć pod ręką, jak zmienić rozrząd żeby całego przodu nie rozwalić, a co ze spalaniem... ?
Twój problem polega na tym że nie doświadczyłeś prawdziwego V6 i tylko dlatego polecasz ten syf... I nie pisz mi farmazonów jaki to jest fajny silnik bo miałem okazję go tankować przy jeździe w mieście to gratuluje tej normalności... nie wspomnę że w 3,0 w b6 to dopiero był amant sztukmistrz normalności... jak moja koleżanka w bagażniczku miał 5kę oleju, 2cewki i linkę no ale co tam kobita nie potrafi jeździć :mrgreen:
I co ciekawe polecasz to coś przy budżecie zakupu auta 12k !!!!
Nawet kiedyś jeden Pan miłośnik 2,8 na tym forum nie przyczepił się do mnie że śmieje się z tego syfu tylko że już są sposoby na wszystkie jego bolączki... których w/g Ciebie nie ma.


A nie widzisz że np: a4 2,8 kupisz w cenie roweru??? Skoro jest takie fajne i trwałe to czemu kosztuje tak mało???


Oczywiście nie będę już wspominał o Twojej sprawności umysłowej jak przy BMW e60 wychwyciłeś że w gs300 siadały bębny vvti...
Zadałem Ci konkretne pytanie o usterki e60 a tu nagle cisza???

Ogólnie dlatego polakom trzeba współczuć pomysłu "mam 12k a porywam się na V6 z syfnym zawiasem bo jest niemieckie tzn. tanie". Zestaw wręcz piorunujący i jakże ekonomiczny :naughty:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

01 Lip 2017, 12:27

Nie bede robil smietnika z forum tak jak Ty jakimis glupimy sprzeczkami wyjetymi z forum. Od Ciebie nigdy w zadnej dziedzinie nie widac pomocy tylko krytyke. Pownienes sobie zmienic nick na szybkikrytyk. Przyznac Ci musze to ze moze i nie doswiadczylem jazdy "prawdziwa V6" jak tu ujales ale to tez nie powod szmacic wszystkich i wszystko dookola bo tylko gs to samochod swiata a reszta to smieci.
szybki napisał(a):Mam do Ciebie prośbę jak chcesz robić ludziom wodę z mózgu to rób swoim znajomym
i to ja Ciebie prosze w swoim i innych imieniu. szukasz tylko kogo tu zjechac to jest Twoj problem. Zakonczylem wlasnie z Toba dyskusje, tyle. Co do mazdy to co roku wydac 1500-2000 na lakierke to tez tak srednio to sie usmiecha. Vectra tak jak kolega wyzej powiedzial z tym ze silnik silnik w turbo trzeba uwazac na panewki.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

01 Lip 2017, 14:08

Panowie na spokojnie :ok:

A co powiecie o tej Vectrze:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Nie będę ukrywał że planuje powiększenie rodziny w najblizszym czasie i auto musi byc w miare pojemne no i tanie w utrzymaniu :mrgreen:
CrazyKsysiu
Nowicjusz
 
Posty: 49
Auto: Golf IV
Silnik: 1.6 SR 100KM

01 Lip 2017, 15:26

Ogolnie ja od siebie opla nie polecam jakos mam zle doswiadczenia. Zawsze jakies komplikacje puki dziala to dziala ale jak zacznie cos sie dziac to czlowiek traci nerwy i to nie tylko moja sugestia. A ogolnie 2.2 obok siebie nie wrozy nic dobrego i jakos tak wyszlo ze nie tylko w oplu niestety.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

01 Lip 2017, 16:20

Vectra po jakiś przejściach z przodu - grill i światła nieoryginalne. Do tego felgi 18-cali z tanimi oponami. Zawieszenie pewnie wyklepane.
Przyjrzyj się Volvo S70/V70 pierwszej generacji. A jak ma być jak najtaniej to Skoda Octavia I: silniki 2.0 i 1.8(T).
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

01 Lip 2017, 19:33

Vectra jakiś syfek od młodzika z lipnym silnikiem. No i nawet nie chciało mu się umyć auta do zdjęć.
a4 jak to przeciętne auto z komisu, czyli na foto ideał.
Jeśli do tego a6 masz 300km to lepiej sobie darować
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

01 Lip 2017, 19:46

Dzięki wielkie za odpowiedzi ;)

A te dwie warto w ogóle patrzeć :?:

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]
CrazyKsysiu
Nowicjusz
 
Posty: 49
Auto: Golf IV
Silnik: 1.6 SR 100KM

01 Lip 2017, 21:07

Z tych dwóch lepszy drugi, choć jakieś przygody pewnie w przeszłości miał (można się czepić trochę różnych odcieni z lewej i spasowania błotnika, ale nie robię z tego powodu dramaty, a jedynie informuję)
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

02 Lip 2017, 22:43

Rowniez jestem w posuzkiwaniu auta a6. Najpierw zaczelo sie właśnie od vectry c. W silniki 1.8 mozna kupic za 11k dobra sztuke. 2.0 jest malo a 2.2 jie nadaje sie do lpg jak cos. Ogolny wybor padl na audi mimo ze bedzie mlodsze 2-4 lata. Wygoda i marka robi swoje. Aktualnie wole dac 11k za prawie 20 letnie audi niz tyle samo na 14 letni opel.
Ogólnie c5 jest duzo ale stan ich jest rozny oraz z papierami tez jie raz nie za dobrze. Na pewno szukaj sztuke ktora ktos użytkuje w Polsce kilka lat. Czy 1.8 t czy 2.4 różnica bedzie tylko w oc. 1.8 125km trochr slabe. Jak masz pytania to pisz moze odpowiem. Jestem swiezo po obejrzeniu kilka sztuk c5 także jeszcze pamietam ;)
Inferno564
Nowicjusz
 
Posty: 46
Prawo jazdy: 15 06 2014
Auto: Nie mam