17 Kwi 2018, 16:12
tomek, czasy do setki też są o kant tyłka potłuc. Dlaczego? Przy sprincie liczy się tylko moc, max. obroty i długość przełożeń. Tutaj kosiarka zawsze wygra (o zbliżonej mocy).
Najlepiej to sobie wejść na zeperfs i porównać, nawet was wyręczę.
Czas do setki - identyczny.
40 - 140 na najmniejszych biegach - 10,7s vs 10,3s dla Golfa
80 - 120 na najmniejszych biegach - 4,2s vs 4,1s dla Golfa
80 - 160 na szóstym biegu - 29s vs 21s dla Golfa
0 - 200 sprint - 29s vs 32s dla Civica
130 - 160 na piątym biegu - 8,4s vs 9,4s dla Civica
140 - 200 na piątym biegu - 16,5s vs 19,6s dla Civica
A teraz wisienka na torcie. Czasy na torach:
Magny cours - 1:31:30 vs 1:33:56 dla Civica
Nurburgring - 8:35:00 vs 8:53:00 dla Civica
Więc tak, silnik to nie wszystko, Civic jeździ lepiej. Generalnie tak, jeśli chcesz sportu i wrażeń to Civic, jeśli auto na co dzień, to Golf z turbo. Golf będzie wolniejszy, ale w praktycznym zakresie obrotów zrobi lepszą robotę + zawsze można dorzucić nieco mocy i wtedy Civic w niczym nie wygrywa.