14 Wrz 2020, 22:29
Gdyby panewki leciały,te silniki nie byłyby polecane przez mechaników,a są polecane nawet w serii F,problem z,,lecącymi,,panewkami ,, w M już przy przebiegach ok.100 tyś km wiąże się ze żle dobranym indeksem lepkości przez BMW,poza tym interwały wymiany oleju,w takich silnkach należy stosować bezwzględnie oleje o indeksie 60,zimowy natomiast im niższy,tym lepszy,poza tym należy stosować oleje z najwyższej półki o jak najwyższym indeksie lepkościowym oraz o poziomie modyfikatorów tarcia ok.1.3% minimum,problemem jest mnóstwo aut w ofercie z cofniętymi licznikami,mozna b.łatwo trafić na minę,części niektóre,ich cena potrafi być b.wysoka,ogólnie auto przez mechaników oceniane niezbyt wysoko ale tylko przez wzgląd wyżej wymieniony,szukaj ,po prostu i bądż ostrożny,jeśli trafisz na pewny egzemplarz,będziesz zadowolony,no i pamiętaj,olej!!!