07 Sty 2011, 18:10
Nie wiem jak w silniku 1.8 ale w pozostałych benzynach rozrząd to tylko w serwisie można, bo trzeba blokady na rolki zakładać. Inaczej nie da rady, a niefirmowe warsztaty w 99% nie będą tego miały. Skoro mówisz, że papiery są to świetnie.
Co do 1.8 to sporo skurczybyk pali. Ekonomiczniejszy jak wychodzi w praktyce, a i niewiele słabszy jest 105 KM 1.6. Benzynówki Forda bolą tylko cewki zapłonowe, ale to koszt 300zł i samemu można wymienić (Torx z Nomi i na parkingu można).
Sprawdź w bagażniku płytę z dziwnego, delikatnego tworzywa przykrywającą koło zapasowe. Jak autko było zalane(nawet lekko zmoczone) to ona się rozłazi. A po drugie to jak było przeładowane to będzie pęknięta w okolicach tej łapki do jej przykręcania.
Wczoraj mi siadły siłowniki od tylnej klapy, może od pogody, nie mam pojęcia. Działały bardzo dobrze, a tu sru ... I kolejne 300 stówki muszę dołożyć. Zobaczy czy tamte są szczelne.
Co do rdzy to faktycznie tylną klapę łapie i u mnie okolice zamka do drzwi kierowcy. Ktoś pisał że klimatyzacji nie ma. Niewyraźne zdjęcie wnętrza, ale męczę też focusa i po mojemu klima jest. Nawet półautomat/automat. (między pokrętełkami dolnymi na konsoli jest wyświetlacz od ustawiania temperatury).
Co tu Ci jeszcze napisać... cena. Myślę, że sporo jak na przedliftingowy wyświetlacz. Moją foczkę z autentycznym przebiegiem 105kkm, 2004 rok, bezwypadkową, kombi tylko słabszy motor tydzień temu podczas przedłużania polisy ubezpieczyciel wycenił na 13 500zł.
Jak coś jeszcze chcesz wiedzieć to pytaj.