Co na pierwsze auto?

07 Sty 2011, 19:43

Witam, szukam auta już od dłuższego czasu i nie mogę sie zdecydowac.
Jestem młodym kierowcą, nie chce pozyczac auta od ojca.
Nadal się uczę, więc jakies super duże spalanie i olbrzymie silniki nie wchodzą w gre.
Miesięcznie będę robił +- 1000 km. Pewnie mniej. Maxymalnie na utrzymanie auta miesiecznie to jakieś 600 zł chce wydać.
cena auta hm.. Max 10 tysiecy, ale to jest taki ostateczny max. Wolalbym mniej.
Myślałem nad e36 1.8 is + lpg ale to ciężko dostać w dobrym stanie.
Ew Civic V/VI coupe lub hatchback.
moze jakies deawoo ale mi się średnio podoba, choć tani w utrzymaniu.
Najbardziej podoba mi sie ta e36..
Naze
Nowicjusz

Miejscowość: Poznań

07 Sty 2011, 19:53

No tak e36 to najlepszy wybór za 10 tysięcy wydaje mi się znajdziesz dobry model
james00796
Początkujący

Miejscowość: Prokowo

07 Sty 2011, 20:29

bmw-będziesz miał wydatki. :lol:
jeśli chodzi o koszty i utrzymanie to daewoo.
ryba1977
ryba1977
Aktywny

Miejscowość: poznań

07 Sty 2011, 20:46

Może nie do końca z tymi wydatkami, orientowałem się w tym 1.8 is + lpg. Przy spalaniu koło 10/11 lpg i 1000km na miesiąc wychodzi ponad 250 zł. Części są także dostępne, bo to w końcu najpopularniejszy model w Polsce. Tylko znajdź taki, niezajechany.. i z wielkopolski.
Naze
Nowicjusz

07 Sty 2011, 20:51

ryba1977 napisał(a):bmw-będziesz miał wydatki. :lol:

Nie przesadzaj. Wybieraj pomiędzy:
- BMW E36
- Ford Cougar

Za BMW przemawia prestiż (jeżeli można o takim mówić czy aucie za 10tys), tylny napęd (jeżeli będziesz z niego korzystał), a za Cougarem wygląd (wygląda na dużo młodszego).
robert7
Początkujący

Miejscowość: mazowieckie

07 Sty 2011, 21:22

Może i wygląda na młodszego, lecz nie podoba mi się jakoś specjalnie.
Naze
Nowicjusz

07 Sty 2011, 21:36

Jeśli priorytetem jest dla Ciebie prestiż i tylny napęd to jednak BMW.