REKLAMA
Idź w 1,8T dużo bardziej "ambitne" silniki i wersje, brak klekotu, od razu masz 150 koni (mocy nigdy za wiele), lżejsze, podejrzewam że max 1200 kg z hakiem, do tego za klekota nikt nie da więcej niż wypłatę, a 1,8T tak jak te VRy wszystkie to rzadsze wersje są dla bardziej świadomych userów, do tego wkładając cokolwiek w 1,8T po części jesteś w stanie odzyskać tę kasę, w TDI niekoniecznie, no chyba że jakieś mocniejsze odmiany.
Wsadzisz w 1,9 110 konne 6 tys i co? i sprzedaż za tyle co kupiłeś, albo taniej, a 1,8T ma grono coraz większych wielbicieli a znikają te auta i silniki z rynku.
To jest tak jak z golfem 3, zwykłe padło jakieś tdi czy 1,4 to tam 2500 brutto
a zobacz sobie na ceny VR albo GTI itp....15 tys w górę