nie przesadzajmy
![Mr. Green :mrgreen:]()
Rocky fajne autko ceny nie zabijają (są o wiele niższe niż toj toj) jedyny problem dośc słabe,
aut z homologacją na ciężarowe jest multum w zasadzie każda większa terenówka może być ciężarówką
wybur auta bym rozpoczął od innego pytania.... do czego ci ten samochód w jaki teren i jak bardzo chcesz go motać,
i kilka uwag na koniec
![Wink ;)]()
jeśli chcesz jeździć autem po drodze zapomnij i samuraju i tym podobnych wynalazkach
![Mr. Green :mrgreen:]()
posiadając terenówke zapominasz o ekonomii (czy to w paliwie czy to w kosztach napraw) każda modyfikacja pociąga za sobą wzrost spalania, każda modyfikacja pomagająca w terenie pociąga za sobą pogorszenie trakcji na drodze,
dlatekoż określ co chcesz robić z autem,
jak głównie teren to podstawa 2 sztywne mosty i diesel (benzyna robi lepiej ale trzeba się z nią pomęczyć)
jeśli teren i droga to można rozważać IFS, lepsza benzyna z LPG(zabawa turystyczna, wycieczkowa, bez megahardmadafaka terenu)
wyprawowo diesel małoawaryjny