Zakup pierwszego samochodu prze Kobietę

11 Lis 2019, 19:29

Witajcie. Mam 25 lat i dopiero teraz zdałam prawo jazdy. Udało mi się ustalić budżet na nowy (pierwszy) samochód i jest on do 120-130 tys. zł. Wśród rodziny niestety nie mam nikogo, kto mógłby doradzić mi jaki samochód kupić, ja sama nie mam ja ten temat żadnego pojęcia. Najlepiej czuję się w większych samochodach, takich jak SUVy (jestem bardzo wysoka), ale mam wrażenie, że w takiej cenie nie znajdę żadnego porządnego SUVa. Chciałabym posiadać samochód bezpieczny, dobry do dróg miejskich jak i wiejskich typu piach, żwir i lekkie błoto, z pakownym bagażnikiem. W mojej rodzinie panują podzielone opinie - jedni radzą mi zakup tylko i wyłącznie samochodu nowego prosto z salonu - ponieważ nie znam się na samochodach i ponoć większość używanych może być zgrabnie „oszukana” z powymienianymi częściami. Z drugiej strony zdaję sobie sprawę o utracie na wartości samochodu nowego z salonu, nie przeszkadza mi to aż tak bardzo... Zależy mi na funkcjonalności samochodu w tym budżecie, wydajności i solidności, aby nie było to coś, do czego będę musiała finalnie sporo dołożyć (w przypadku „oszukanego” używanego samochodu). Będę niesamowicie wdzięczna za wszelkie rady, gdyż nie posiadam żadnego męskiego członka rodziny, który mógłby wspomóc mnie doświadczeniem.
Pozdrawiam serdecznie.
magdalena144
Nowicjusz

0

12 Lis 2019, 13:12

Czytając twój post od razu przyszła mi do głowy Toyota C-HR z napędem 4WD. W tej cenie jest szansa że znajdziesz takie nowe auto. Nie jest to może duży samochód ale moim zdaniem w zupełności Ci wystarczy. Nie wiem jak wysoka jesteś ale mając nawet 190cm powinno być w niej całkiem wygodnie :mrgreen:

Na dużego SUV'a musiała byś polować już w ogłoszeniach z autami używanymi. Pytanie tylko czy warto skoro można kupić coś takiego jak zaproponowałem z gwarancją i klika lat mieć spokój.
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!
0

12 Lis 2019, 15:23