Spalanie nie ma dla mnie większego znaczenia.
Nie mam przekonania do aut z grupy VAG, mimo, iż sam nie miałem żadnego. Scirocco wygląda fajnie, ale za 130tysięcy bym go nie kupił.
Seat Leon Cupra R jest najtańszy i praktycznie to to samo co scirocco, wydaje się rozsądnym wyborem, chętnie go oglądnę (mimo uprzedzenia do koncernu).
BMW serii 3 za drogie i za duże. BMW serii 1 do mnie nie przemawia
Lancer również za duży, do tego tandetnie wykończony i problemy z lakierem.
Genesis Coupe z silnikiem 3.8V6 jednak sporo za drogi (25tysięcy ponad limit) do tego to spore rozmiarowo auto.
Ford Focus RS - kosztuje 125tys. za nowy egzemplarz z 2010roku, czyli w cenie się mieści, zapomniałem o nim napisać, też o tym myślę.
W Mazdzie boję się, że przy 260koniach jednak auto "boksuje w miejscu". Moc chyba nie jest idealnie przełożona na koła, czytałem o tym i widziałem na TVN Turbo. Nie wiem jak w tegorocznym modelu, ale w starszych modelach tak było, a chyba auto się nie zmieniło konstrukcyjne.
Nie muszę kupować auta natychmiastowo, bo mam czym jeździć. Na początku 2012 ma wejść do produkcji seryjnej Alfa Romeo 4C. Wersja studyjna jest śliczna. Kwestia ile będzie kosztowała.
Alfa Brera nie jest dostępna teraz jako nowa (choć można jeszcze kupić nowy samochód), poza tym na korzyść Giulietty przemawia zdecydowanie nowsza konstrukcja.
Renault odpada, sportowy francuz z "koncepcyjną technologią" to może być bomba zegarowa z opóźnionym zapłonem, a tego chciałbym uniknąć.
Skrzynia DSG odpada, nie chcę żadnych łopatek ani automata, wolę skrzynię manualną.
Co do bogacącej się "młodzieży", od niecałych 3lat prowadzę własną, dobrze prosperującą firmę, ale mimo wszystko auto będzie brane w leasingu i wciągnięte w koszta działalności. Jak widać można
Dzięki za odpowiedzi, nie o wszystkich autach podanych przez Was myślałem (np. Cupra R w cenie 105tysięcy o mocy 265KM przy przyzwoitym wyposażeniu wydaje się całkiem rozsądnym wyborem).
Czekam na więcej propozycji, bo może jest coś jeszcze co przeoczyłem.