@galopek - przez ostatnie 4 lata miał 3 właścicieli.
Plus taki, że we wrześniu był wezwany na przedeksportowe badanie techniczne i je przeszedł.
Tak wyglądał w Danii (zdjęcie przykładowe):
http://images.bilinfo.dk/images/2147024 ... &crop=auto2 siedzenia z przodu, odgrodzenie i paka. Resztę pewnie handlarz w PL zamontował (oby zgodnie z technologią producenta).
Umowę na Duńczyka kategorycznie odradzam, bo żaden Duńczyk w transakcji nie brał udziału. Polscy handlarze zaopatrują się w Danii w samochody z duńskich komisów, które te samochody wysyłają na eksport, praktycznie nikt nie przeprowadza transakcji z osobami prywatnymi.
No i sprzedający trochę podkoloryzował sprawę tablic. Na kołach - możliwe, że przyjechał, ale nie na tych tablicach, które są na aucie, bo one są fałszywe. Oryginalne tablice zostały zwrócone urzędowi - przy wymeldowaniu auta, w sierpniu 2016.
Ewentualnie mógł przyjechać na tablicach eksportowych - naklejkach:
https://www.applusbilsyn.dk/media/com_r ... aerker.jpgNo, ale one są wydawane na max. 5 dni i są imienne.
To, co na samochodzie to wyklejanki, do artykułu linkowałem 3 komentarze wyżej.