Witam, mam pytanie odnośnie zaladunku kontenerow i przyczep od tira oponami. Czy ktoś z Was ma w tym doświadczenie? Czy jest jakiś dobry system układania by zminimalizować luki (przerwy) pomiędzy oponami, tak by móc jak najwięcej załadować? Dodam iż ładuje opony od R16-R19. Metoda w jodelke nie wchodzi w grę bo opony są foliowane podwójnie lub pojedynczo.
Metoda w jodełkę jest najbardziej optymalna i można w ten sposób wykorzystać najwięcej miejsca. Ja bym zapakował na samym początku te opony które masz podwójnie, a resztę miejsca właśnie zapakował w ten sposób. To że pojedyncze sztuki są foliowane nie powinno przeszkadzać w takim układaniu.
Tylko w tym problem ze, i z felgami są ladowane i to nie jest tak że wybieram sobie opony do układania, tylko lecą na rolkach na bandzie po kolei i ściągam i wtedy układam. A na mijanke dobra opcja??
Myślę że jak lecą z felgami to zbytnio wyboru nie ma. Chyba że układasz bez felg po jednej stronie a z felgami po drugiej i gdzieś tam się spotykają w zależności ile będzie jednych a ile drugich.
Światowa premiera Golfa Varianta Podczas Genewskiego Salonu Samochodowego Volkswagen prezentuje – jako światową premierę – nowego Golfa Varianta. W porównaniu z poprzednikiem nowy Golf Variant jest lżejszy nawet o 105 kg. Po raz pierwszy ...
GT86 w specjalnej wersji Black Limited Był rok 1986. W radiu leciało Europe i utwór The Final Countdown, a w Azji z fabryk wyjeżdżały kolejne egzemplarze Toyoty AE86 Sprinter Trueno GT Apex w limitowanej wersji Black Limited. W hołdzie temu modelowi japoński ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.