Witam, mam pytanie odnośnie zaladunku kontenerow i przyczep od tira oponami. Czy ktoś z Was ma w tym doświadczenie? Czy jest jakiś dobry system układania by zminimalizować luki (przerwy) pomiędzy oponami, tak by móc jak najwięcej załadować? Dodam iż ładuje opony od R16-R19. Metoda w jodelke nie wchodzi w grę bo opony są foliowane podwójnie lub pojedynczo.
Metoda w jodełkę jest najbardziej optymalna i można w ten sposób wykorzystać najwięcej miejsca. Ja bym zapakował na samym początku te opony które masz podwójnie, a resztę miejsca właśnie zapakował w ten sposób. To że pojedyncze sztuki są foliowane nie powinno przeszkadzać w takim układaniu.
Tylko w tym problem ze, i z felgami są ladowane i to nie jest tak że wybieram sobie opony do układania, tylko lecą na rolkach na bandzie po kolei i ściągam i wtedy układam. A na mijanke dobra opcja??
Myślę że jak lecą z felgami to zbytnio wyboru nie ma. Chyba że układasz bez felg po jednej stronie a z felgami po drugiej i gdzieś tam się spotykają w zależności ile będzie jednych a ile drugich.
Jazda na suwak - czy teoria idzie w parze z praktyką? Minął już ponad miesiąc od wejścia przepisów nakazujących jazdę na suwak. Sprawdziliśmy jak to wygląda w rzeczywistości poruszając się w Warszawie w godzinach szczytu czy faktycznie kierowcy respektują tą zmianę. Jazda ...
Akcesoria zimowe – wyposaż swoje auto! Mróz potrafi naprawdę narobić sporo szkód, jeżeli chodzi o wygodę i komfort jazdy zimą. Na pewno nieraz musiałeś rano wstawać wcześniej tylko po to, by odpowiednio przygotować Twoje auto do jazdy. Na szczęście ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.