Zamiana turbosprężarki o stałej geometrii na ze zmienną geometrią?

14 Cze 2017, 12:58

Witam.
Czy ktoś wie, czy można założyć turbinę z mazdy 626 GF o zmiennej geometrii do mazdy 626 GF o stałej geometrii?
skrzat1667
Nowicjusz
 
Posty: 46
Zdjęcia: 2
Auto: Astra F
Silnik: 1.7D 60KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

16 Cze 2017, 07:59

Obawiam się, że na drodze do realizacji Twojego zamierzenia, może stanąć kilka problemów. Otóż po pierwsze, mam nadzieję, że rozumiesz jak różne są to urządzenia i nie działają tak samo. Konstrukcja układu doładowującego w którym zastosowano zmienną geometrię potrzebuje dodatkowego oprzyrządowania w postaci sterowania łopatkami kierowniczek spalin. Konieczna jest do tego pompa podciśnienia (vacuum), inny zawór N75, sztanga no i najważniejsze musisz komputer "nauczyć" rozpoznawać Twoje nowe turbo. Jak to się mówi - sam tego nie zrobisz. Jak chcesz to dam Ci namiary na dobry warsztat, który powinien dać sobie z tym radę. Pozdrawiam


edit: O kurde, na youtubie mi wyskoczyli, masz tu o tym N75, to ten warsztat

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

TurboEdward
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 0- 5-1985
Przebieg/rok: 48tys. km
Auto: BMW 535 GT
Silnik: 299 Szwagier BiTurbo
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowa Honda Civic Type R - pierwsze szczegóły i zdjęcia
    Na Targach Motor Show we Frankfurcie podczas Konferencji prasowej, prezydent Honda Motor Europe ujawnił pierwsze szczegóły gorąco oczekiwanego nowego modelu Civic Type R. 2 - litrowy silnik nowego Civica Type R z bezpośrednim ...