REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
-światła minimum xenon (i chyba tylko xenon, bo w tej cenie aut z LEDami nie kojarzę)
dolicz sobie benzynkę na rozruch i zagrzanie i wyjdzie na to samo a pomijamy dodatkowe koszta serwisu.MotoAlbercik napisał(a):Jeżeli silnik spali gazu10l/100km to koszt tych 100km wychodzi 33 zł.
Kao napisał(a):dolicz sobie benzynkę na rozruch i zagrzanie i wyjdzie na to samo a pomijamy dodatkowe koszta serwisu.
szybki napisał(a):Na ta chwilę jak wyliczymy uwzględnimy przebiegi to nie ma nic tańszego w jeździe niż lpg.
franccc napisał(a):Ooooo uruchomili się zwolennicy lpg. Szkoda tylko, że jak zawsze zresztą, porównują koszty jazdy na gazie jakimś padłem z wolnossącym 1.6 do o wiele mocniejszych i szybszych diesli
szybki napisał(a):Są różne potrzeby i różne auta. Silniki 2,0 pb n/a dają normalną jazdę a od bidy są też z turbinami pod LPG.
Tak naprawdę można coś wyszukać.
franccc napisał(a):Chcesz mieć auto na lpg o osiągach diesla 2.0 to jesteś skazany na konstrukcje pokroju "2.0t", które wcale tańsze w serwisie niż diesle nie będą.
franccc napisał(a):Nie wchodzę już nawet w kwestię ceny zakupu auta z benzyniakiem vs z dieslem, bo wtedy te "oszczędności na lpg" z kilku lat się idą paść (a jak dodać jeszcze koszt montażu instalacji to już w ogóle kosmos)