Zapocone amortyzatory po 80 tyś GOLF VII

29 Gru 2021, 20:42

Hej, mam Golfa VII 2017r. 80 tyś przebiegu 80% autostradowe, auto mam od nowości, dziur praktycznie nie widziało a mimo to zauważyłem zapocenie na przednich amortyzatorach. I tutaj ile osób tyle opinii jedni mówia ze wymiana drudzy że w VW i Skodach to normalne i że po wymianie po 5 tysiącach takie samo zapocenie się pojawi.. jak uważacie???

A jeśli wymiana to myślę ze tył też wymienie bo skoro przód się kwalifikuje to i tył zaraz będzie do wymiany.
Teraz pytanie na co? (oryginalnie jej sachs) i odwieczny dalej spór czy po wymianie amoryzatorow robić zbiezność czy nie .
fanatyk1
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 08 06 2011
Przebieg/rok: 46tys. km
Auto: Honda Civic VIII / VW Golf VII
Silnik: 1.8 VTEC, 1.2 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

29 Gru 2021, 21:22

Zdałoby się podjechać na stację diagnostyczną i sprawdzić sprawność amortyzatorów . To że są zapocone nie znaczy że są musowo do wymiany . Gdyby były ulane to tak . Mimo jednak wymiany trudno doradzić jakiej firmy. Zawsze to będzie zamiennik . Sachs na pierwszy montaż a sachs jako zamiennik z doświadczenia może odbiegać jakościowo .
fanatyk1 napisał(a): i odwieczny dalej spór czy po wymianie amoryzatorow robić zbiezność czy nie .
Tutaj to już kaplica . Zapocone amory , chcesz wymieniać , rzucasz kasę a szczypisz się na geometrię :shock: Bez pierdół . W swoich autach mimo że nic nie wymieniam w zawieszeniu to i tak raz do roku robię zbieżność . Jest co poprawiać.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4927
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

30 Gru 2021, 00:25

Źle mnie zrozumiałeś tu nie chodzi o kasę, zastanawiam się czy od razu nie powinienem też zmienić sprężyn, nie sa nigdzie pęknięte ale skoro amory dostały... to może i sprężyny też?
Czuje że mi auto pływa i na zwalniaczach skrzypi mi z przedniego zawieszenia. A co do zbieżności nie chodzi o oszczędności , tylko mam złe doświadczenie z innego auta jeździłem 2 razy na różne zbieżności i już nie było tak ustawione jak fabrycznie, tutaj kierownica krzywo, tutaj ściąga na bok itd... mam po prostu złe odczucia
fanatyk1
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 08 06 2011
Przebieg/rok: 46tys. km
Auto: Honda Civic VIII / VW Golf VII
Silnik: 1.8 VTEC, 1.2 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

30 Gru 2021, 00:41

80 tys, większość na autostradzie, niemożliwym jest żeby sprężyny oberwały. A powodów pływania jest cała masa, jedź na skp lub do serwisu na przegląd zawieszenia.
Gość114260
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Chroń środowisko! Nie wylewaj olejów gdzie bądź!
    Natknąłem się na artykuł który przedstawia kilka negatywnych aspektów wylewania olei gdzie popadnie. Wiadomo każdy z nich korzysta, ale nie każdy wie co z nimi potem robić. "Wiele ludzi, przede wszystkim właściciele ...