Żarówki XENON HID na H7

13 Mar 2020, 11:16

Witam, przeszukałem forum ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi. Skoda SuperB 2002 z dodanymi xenonami samoróbką przez poprzedniego właściciela. Mam z nimi same problemy, ciągle gaśnie jedna i zapala się druga i na zmianę. Chciałbym wrócić do normalnych H7. Tu moje pytanie, jak to w normalny sposób wykonać. Sprawdzałem kable i nie ma jak podłączyć normalnej H7, trzeba demontować cały sprzęt HID i dokładać coś żeby żarówka działała?
Trzeba wyciągać cały reflektor żeby przeprowadzić tą operację?
Jestem dość zielony w tym temacie i prosiłbym o poprawne odpowiedzi.
DZIĘKI !
Żarówki XENON HID na H7
Żarówki XENON HID na H7
Żarówki XENON HID na H7
turbotaczka
Nowicjusz

Zdjęcia: 3

13 Mar 2020, 11:19

Jeżeli są to HID-y, to zazwyczaj są one typu Plug and play. Demontujesz HID-y i wkładasz normalną żarówkę i powinno świecić. HID-y mają ten sam trzonek żarówki jaki powinien być w gnieździe reflektora. Czyli wyjmujesz żarówkę HID i wkładasz H7. A całe to ustrojstwo z kablami wyrzucasz. Musi też być tam oryginalna wtyczka do H7, która będzie wpięta gdzieś w tą instalację HID. Raczej nie ucina się kabli przy takich zestawach.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

13 Mar 2020, 11:24

MotoAlbercik napisał(a):Musi też być tam oryginalna wtyczka do H7, która będzie wpięta gdzieś w tą instalację HID. Raczej nie ucina się kabli przy takich zestawach.
Wydaje mi się że będzie to wtyczka na trzecim zdjęciu z kablem niebieskim i czarnym ale musisz dokładnie sprawdzić kable od przetwornicy do żarówki hid, a przed przetwornicą lub na niej powinna być właśnie wtyczka z podłączoną oryginalną kostka od żarówki H7.
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!