Zaślepki/zatyczki otworów technologicznych progów CORSA D (od dołu)

22 Gru 2021, 14:02

Witam, przy okazji jestem tu nowy, więc z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich na forum! 8)

Zakupiłem corsę D z roku 2011 i niestety brakowało w niej zaślepek/zatyczek (jak to nazwać?) w prawym progu, od dołu, przez co są dziury - niczym nie zabezpieczone - i z czasem zacznie się tam robić korozja. Chcę zadbać o ten samochód - wiadomo, pierwsze auto, ja też nie mam wielkich wymagań i moje ta corsa spełnia. Czy zna ktoś z Was stronę, z której można takie zaślepki/zatyczki zamówić, ewentualnie ich wymiar? W internecie są takowe do corsy c, grupy VAG, a za cholerę nie mogę znaleźć do corsy d... A przecież był to popularny samochód.

Pięknie dziękuję i proszę o wyrozumiałość i traktowanie mnie jak idioty w kwestii motoryzacji, bo jestem w tym całkowicie zielony i cała nauka przede mną. 8)
MaxZ
Nowicjusz

22 Gru 2021, 14:24

Sprawdź dokładny rozmiar otworu i na allegro na pewno coś znajdziesz i dopasujesz, być może te od wcześniejszego modelu będą pasowały.

Znasz średnicę wewnętrzną otworu?

Przed założeniem zaślepek warto zabezpieczyć progi od wewnątrz.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

22 Gru 2021, 14:43

Trzeba zmierzyć otwór i dobrać według średnicy tak jak kolega zasugerował . Przeglądałem katalog części dla tego auta i nie znalazłem . Po prostu nie ma tam korków w progach , chyba że żle szukałem . W podłodze tak https://www.google.com/search?q=2441000 ... nt=gws-wiz Dla średnicy otworu 24 mm np https://www.renimix.pl/korek-zaslepiaja ... -3089.html Są jeszcze dostępne 26 mm.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

22 Gru 2021, 21:03