Mowa o KANGOO II z 2008 z silnikiem 1.5 dci 86km, poszukuję osób które miały podobny problem gdyz po oględzinach okazało sie iż napęd pompy olejowej jest przenoszony z wału łańcuchem, poruszjąca go zębatka nie posiada żadnego zamocowania na wale !!!!! czyli na wcisk, nawet kołka, nic !!! więc przy przebiegu 145000 miała prawo sie wytrzeć i przestała się obracać na wale co spowodowało zatarcie silnika
Jeżeli ktoś miał podobne problemy z tym silnikiem lub dostrzega błędy w moim rozumowaniu proszę o pilny kontakt.
Jeżeli silnik rozebrałeś to nie masz już żadnej rękojmi ani gwarancji.
Rozbierz jeszcze pompę olejową i zobacz czy zębatka napędzająca nie jest pęknięta miedzy zębami. Francuzi robią pompy na wcisk. W silniku DJ5 typowa usterka pompy olejowej to właśnie pęknięcie tej zębatki. Z braku ciśnienia oleju uszkadza się ostatnia panewka główna razem z blokiem.
Lepszy numer z pompą oleju wymyślili konstruktorzy VW w Passatach B6.
Samochód dla niepełnosprawnego kierowcy Odsetek osób niepełnosprawnych w Polsce wynosi ponad 12% mieszkańców, czyli 3,1 mln obywateli. Podobnie sytuacja kształtuje się w całej Europie. Najczęstszą przyczynę niepełnosprawności stanowią schorzenia układu ...
Volkswagen Polo R WRC - premiera w Monaco Od 2013 roku, począwszy od legendarnego Rajdu Monte Carlo (15 – 20 stycznia), Volkswagen będzie brał udział w Rajdowych Mistrzostwach Świata FIA (WRC). W sobotę 8 grudnia, przed 250 zaproszonymi gośćmi i dziennikarzami ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.