11 Cze 2009, 21:20
Teraz juz wiem, że nie ma takiego czujnika. Po prostu tester, nie widząc sygnału z takiego czujnika podał najniższą wartość. Jednak druga sprawa (i to jest akurat pewne) to fakt, że pojawił sie komunikat - EGR - pozycja liniowa. Diagnosta powiedział, że jest niedomknięty i i silnik może to odbierać jako lewe powietrze, chociaż zanieczyszczone i obroty wzrastają, czy nie tak?
[ Dodano: Sob Paź 10, 2009 12:19 ]
Witam ponownie. Minęło sporo czasu odkąd pisałem na forum odnośnie obrotów silnika w mojej astrze. Niestety nadal borykam się z problemem chociaż własciwie cały czas jeżdżę i jeżdżę i auto mnie nie zawodzi. Pali nadal świetnie, spalanie w normie. Wyeliminowałem sondę, czujnik temperatury, ale nadal nie sprawdzałem EGR-a. Wstrzymuję się z tym ponieważ ciągle logika podpowiada mi, że niedomknięty powinien powodować gaśnięcie a nie zawyżanie obrotów. Zastanawia mnie jeszcze inna rzecz. Mam pytanie czy jest jakiś czujnik prędkości pojazdu który moze podawać zły sygnał do ECU? pytam ponieważ normalnie w aucie jest tak, że jeżeli jedziemy z prędkością np 60 km/h i nagle wrzucimy luz i toczymy się to dopóki auto się nie zatrzyma obroty są wyższe niż normalne jałowe i wynoszą wtedy około 1200. Może jest u mnie taki czujnik i podaje informacje do ECU, ze auto cały czas jedzie przez co obroty skaczą jak myślicie?
[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 20:14 ]
Witam ponownie. Wreszcie zdobyłem się na trochę czasu i znalazłem przyczynę. Wciągnięta uszczelka pod przepustnicą. Obroty już są normalne. Dzięki.